hahaha

Hallo andere baby's,

Jullie halen goeie grappen uit. Weet je wat ook leuk is? Als mama of papa bezig is met je luier om dat je voeten er in te schoppen, mijn mama moest eerst altijd wel lachen maar soms vindt ze het niet leuk meer.
En oh ja, snel je lepel vastpakken terwijl je groente of fruit krijgt. Mama liet de lepel vallen en alles zat er onder, hihi.

Stijn ( zoontje van Carina)

Nou baby`s,wat ik vanmorgen mee heb gemaakt...
Mijn mama wou mij voor de eerste keer bambix pap geven!!
Ik had kei veel honger, moet ik van een lepeltje gaan eten,die is niet lekker zeg!!
Dat schiet toch niet op!!!
Ik heb 1 hapje doorgeslikt en hapje 2 en 3 in haar gezicht gespuugd daarna deed ik mijn mond stijf dicht,net zolang tot ze uiteindelijk een gewoon flesje ging maken.
Misschien wil ik het nog wel eens proberen uit de fles maar echt niet van het lepeltje hoor!!

Groetjes Teun.

Neeeee, ik lust die pap ook niet hoor. Gadver!
Wat mama nu heeft gekocht wel; Ook van bambix, maar dan de kant en klare versie ofzoiets. Smaakt een beetje zoet en daar deed ik mijn mond wel voor open!
Liefs Chloë

Oooh bah!!!! Vies he, die pap. Ik vind het ook vreselijk!
En weet je, ik heb vannacht iets nieuws bedacht....hihihi...
Toen mamma vanmorgen mijn fruit ging geven ging ik er iedere keer met mijn handje in als ze te dichtbij kwam met het bordje....hahahaha...lachen joh....

Hey vriendjes en vriendinnetjes!!!

Ik vind de bambixpap wel erg lekker!! Je kan er ook van alles mee : op mem spugen , in het haar doen en in de neus!!! Leuk spelletje alleen mn memmie vind er nix aan.....

x Anniek

Hé Anniek,
ik vind het zo grappig hoe jij je moeder noemt..
Liefs Chloë

pfff nou, mijn moeder snapt mij nu helemaaaaaaal niet meer hoor!
Denkt ze dat ik zomaar stop met tandjes en kiesjes krijgen..... mooi niet hoor!!
Ja nu ben ik misschien pas 8,5 maand... en heb al mijn 8 tanden al....
Maar ik stop lekker niet!!! hihihi, geen rust voor mama en papa.
Eergisternacht heb ik dus zo de boel op stelten gezet, dat mama midden in de nacht mij een schone luier en eten moest geven... hihihi.
Maar vandaag werd ik ineens heel warm, en wilde ik alleen nog maar bij mama zitten.
En wat doet die gekke moeder van me?? die stopt eerst iets in mijn oor wat piept..
En daarna deed mijn mama mijn luier uit en stopte iets in mijn poepertje...
Zijn jullie mama's en papa's ook zooooooo raar???

baby-groetjes van B'Elanna dv Debby

Terug
Bovenaan