Hai Costa!!

Ja, ik ben er weer. Ik was aardig afgekickt maar zoals men zegt:" 1x verslaafd, altijd verslaafd!" en dat gaat dus wel weer op.
De laatste paar dagen ben ik weer wat actiever hier. Daarvoor las ik af en toe wat berichtjes en we zijn nog heerlijk 2 weken op vakantie geweest!
Had ob's en een zwangerschapstest bij me maar helaas de test weer niet hoeven gebruiken.
Vandaag dag 22 van mijn cyclus en heb al de hele dag last van steken en menstruatiepijn dus het kan weer alle kanten op. Spannend maar het mag nu wel eens raak zijn hoor!
Hou is het met jou/jullie?
Wij zijn nog druk met klussen (aan ons huis...) het wordt errug mooi!! Zo hebben we straks alle tijd voor de babykamer. Kreeg vorige week nog 'de blijde doos', deed me gelukkig niet zoveel en hij staat mooi op zolder klaar om geopend te worden. Of zit er toevallig ook chocola in want dan ga ik hem nu alvast openen, hmmmm.
Je leest het, ook die verslaving is blijvend.

He, ik hoor wel weer van je.

Liefs Ineke

Hey!
Goh meid, als ik het iemand gun ben jij het wel!!! Ik zal superhard voor je duimen en die symptomen zijn juist goed toch?? Ik zit op dag 19 en sja ik voel ook wat rommelen dus maar even afwachten....

Die 'andere' verslaving is ook niet meer weg te denken nee, zit er nog volop aan vast haha. Uhmm zou er inderdaad chocola in die doos zitten? Dan hoop ik toch zwanger te zijn van een 100 ling hihi.
Het is hier erg uitgestorven geweest, veel bekenden foetsie of beter: zwanger!! Die wil ik natuurlijk ook niet meer zien hier en zal toch ff flink duimen dat wij hier ook wegkunnen ok???
Ben blij dat je een goede vakantie hebt gehad, lekker tot rust gekomen bent en weer terug bent....

liefs Costa

Hai,

Een 100-ling is wel erg veel van het goede hoor!! Ze moeten er dan ook nog uit! Ik denk wel eens dat we nu zoveel moeite moeten doen om een kindje in onze buik te krijgen en dan ook nog eens zoveel moeite moeten doen om het er weer uit te krijgen! Maar ik schrijf dapper dat ik dat er absoluut wel voor over heb.

Zo spannend die laatste week weer voor je NOD maar de verschijnselen die ik nu heb had ik echt bij mijn zwangerschap ook... die ongi-pijn. Houdt ook vandaag nog steeds aan en de tampon-test is negatief dus dat is het niet.....
Zou natuurlijk erg leuk zijn om samen zwanger te zijn!! En dan een juni-kindje, lekker wanneer de zomer eraan komt. (en natuurlijk dan ook zwangerschapsverlof in de zomer!!!) Zo blijf je lekker aan het zwijmelen hoe het zal zijn.
Koop ook af en toe spulletjes voor de babykamer omdat ik ervan overtuigd ben dat het gaat lukken. We weten in ieder geval dat we zwanger kunnen worden! Nu alleen nog blijven, zucht.
Hou je natuurlijk op de hoogte.

Liefs Ineke

Ineke,

ik kreeg twee weken terug ook die bije doos. Vond het niet zo leuk. Hij staat nu inderdaad op zolder. Heb wel stiekem even gegluurd. Helaas meiden in die van mij geen chocola. Ik heb me trouwens gewoon weer opgegeven voor een nieuwe blije doos. Ik wil er straks één op kunnen halen als het wel goed is gegaan. En dan heb ik de blije doos ook gewoon na de bevalling. Ik hoop namelijk dat het nu wel tot ze doordringt dat de vorige zwnagerschap verkeerd is afgelopen.

Ineke en Costa,

ik duim voor jullie allebei. Het juni forum zou inderdaad leuk zijn. Kom ik af en toe even buurten.

Miep

Hoi Miep,

Toevallig heb ik hem gisteren dus wel opgen gemaakt. Heb vandaag al voor de 3e ongi-pijn en dat weet ik zeker dat ik had toen ik zwanger was! Niet af en toe wat vaag maar continue zodat je er zelfs een beetje flauw van wordt. Zo spannend weer vandaag dag 24... Het voelt heel goed deze maand en opeens had ik zoiets van dat ik die doos open wilde maken. Heb die tijdschriften van 'kinderen'en 'ouders van nu' alvast gelezen. Is altijd wel leuk alleen al die verhalen van vrouwen die zo snel zwanger zijn geraakt!
Oh ja, jij gefeliciteerd natuurlijk met je zwangerschap al 14 weken geloof ik he? Kun je er een beetje van genieten? Hoop het toch wel hoor!
Zo kreeg ik wel reacties dat ik meteen zo op een roze wolk zat toen ik zwanger was maar ik heb meteen gezegd dat ik dat nu weer zal doen. Natuurlijk had ik wel in mijn achterhoofd dat het mis kon gaan maar ik heb wel 2 weken genoten van het idee samen met mijn vriend! Hoop echt dat dit de volgende zwangerschap ook zo zal zijn al weet ik zeker dat ik  pas kan genieten wanneer ik de 1e echo heb gehad en een hartje heb zien kloppen en de bevestiging dat het er goed uitziet!
Hopen dat dat snel mag gaan gebeuren. De verloskundige zei dat hij hoopte mij dit jaar nog weer zou zien. Wie weet deze maand!

Liefs Ineke

Ineke,

inderdaad weer spannend voor je. Ik duim voor je hoor. Hoe lang is je cyclus normaal?

Ik ben wel blij met mijn zwangerschap, alleen die eeuwige hoofdpijn ben ik wel zat. Heb straks een afspraak met de huisarts.

Op het moment ben ik ook zo emotioneel, echt huilebalkje aan het worden. Woesndag krijg ik weer een echo, maar stiekem hoop ik dat de huisarts vanmiddag al even naar het hartje luistert.

Is een goede instelling hoor dat je straks gewoon weer wil genieten van je zwnagerschap. En net wat je zegt, die twee mooie weken heb je wel gehad. We worden zo wel geoefend in het geduldig zijn, vind je niet. Wat moeten wij straks geduldige moeders zijn.

Nou meid ik duim voor je.

Miep

Hey Ineke
Hoest nu? dag 25 he? Hihihihi altijd weer spannend......
Ik zit nu op dag 20 en morgen bloed laten prikken op chlamydia, progesteron en prolactine. Ben benieuwd. Denk dat het weer niet raak is deze maand maargoed je weet maar nooit. Vorige maand HSG gehad dus die eieren van mij hebben nu alle ruimte gehad hoor!!!   Trouwens ook bedankt voor je ondersteunde verhaal onder die van Gossie over de reactie van Naatje.

Doegiieeeee
Costa

Hoi,

Dag 24 was het vandaag... na mijn miskraam had ik 33 dagen, toen 28 en de afgelopen maand 29. Vandaag minder ongi-pijn, af en toe even. Tampon test gedaan en negatief. T'is natuurlijk ook wel erg vroeg maar die pijn....Het geeft me hoop omdat het nu weer minder wordt net als in mei...
He costa, wat zijn ze nu precies bij je aan het onderzoeken? Mag je me ook wel persoonlijk mailen hoor (inekehoogendoorn@hotmail.com).
We zullen zien... De verbouwing schiet erg op nu. Mijn (onze) keuken is nu bijna klaar. Zo mooi!!!! Een eethoek uitgezocht. Heerlijk genieten.
He tot morgen ofzo maar weer.

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan