Hai Costa!!

Hi Ineke!

JOUW keuken? mmm verluld!!! hahahaha, je vent kookt dus nooit en wast niet af??? Joh, africhten die handel!! Ja ik zag later dat ik me in de dagen had vergist, mm stom. Hoest nu? Al meer symptomen???
Die onderzoeken zijn we na de laatste bloedonderzoeken (die 3 die ik noemde) mee klaar. Alles is goed en dan heb ik het over het zaad van mijn ventje, mijn ei-groei, samenlevingstest, hsg test was positief (eileiders volledig toegankelijk).
Duuussss.....

Maargoed, we wachten gewoon geduldig af he? Sabbelend op een lekker wit stukje chocolade zeg ik je wederom; doeggiieee!!!!

Costa

Hai,

Heb net gereageerd over je berichtje over die witte klodder....
Mijn vriend kan heel goed koken en kookt best regelmatig. Dat heb ik ook prima voor elkaar hoor! Omdat we beide werken doen we de huishouding ook samen. Ik misschien wat meer zodat hij om het huis wat meer kan doen. (verbouwing, auto's etc.).
Fijn zeg dat alle onderzoeken goed zijn! Dan moet het toch zeker goed gaan komen. En wie weet is het al heel snel zover nu. Nog even aftellen en dan.... Hoop het voor je! Maar je mag me dan niet in de steek laten hoor als ik het nog niet zover heb....
Zoals ik schreef blijft het bij mij weer lekker onduidelijk met die vage symptomen... Ben er ook weer zo mee bezig en dan baal ik zo van mijzelf! En heb ook nog geen chocola in huis omdat ik weer eens een poging doe om wat kilo's kwijt te raken (vakantievet...).

He, sterkte de komende dagen!
Liefs Ineke

Hai meid

Ik heb net ook nog geschreven onder je andere berichtje. Erg herkenbaar!! Hee, lekker he, een vent die kookt? De mijne kookt ook en lekker ook nog!!! Maar het huishouden is van mij en voor hem de klusjes. Dus dat is vrij eerlijk verdeeld als je nagaat dat ik ook af en toe mag koken haha.

Nou vandaag de laatste prikjes gedaan. Haha, ik ben een pitbull zoals mijn vriend altijd zegt maar als ik voor een prikje naar het ziekenhuis moet sta ik bijkant in mijn broek te plassen!!! Maandag even bellen voor de uitslag maar.

Nou ventje wil nu ff darten dus laat ik m maar es een pak slaag geven hehehe!!!

liefs Costa

p.s. ik heb je email adres en als ik wel zwanger mocht zijn mail ik je zo lang tot je er ziek van wordt hahahahaha!! Maar ik ga ervan uit dat we gewoon maar es samen zwanger worden toch?

hahahahahhaha lekkerrrrrrrrrr
Nou om het maar over symptomen te hebben, heb wel steeds raar gevoel onder in me buikje en borsten doen beetje vreemd, soms wat brandend en wat doffe steken hier en daar. (nee nee nee ben er niet mee bezig, ben er niet mee bezig....)
Pfff kunnen ook weer net zo goed tekenen zijn dat me ongi eraan komt. Jaaaaa kicken hoor die onzekerheid

Nou meid, stalken zal ik zeker hihi als het zo mocht zijn maar ik verwacht gewoon dat we samen op een maand forumpie komen !!!!!!!!!!!

liefs Costa

Hoi Costa,

Ben vandaag niet in grapjes-stemming hoor! Wordt zo gek van de situatie!! Al de hele week (al vanaf dag 22) aldoor buikpijn. En echt buikpijn alsof ik behoorlijk ongi ben. Daarom ook vaak de tampon test gedaan omdat ik gewoon echt zeker wist dat ik het zou worden. 1x zat er helderrood bloed aan maar de dagen erna helemaal niets. Zal dus wel een haarvaatje geweest zijn.
Gisterenavond twijfelde ik of ik iets zag maar vanochtend was er al niets meer te zien. Toch blijft de buikpijn en heb er nu ook lage rugpijn bij. Met deze pijn kan ik me gewoon niet voorstellen dat het raak zal zijn en baal dus omdat het dan een langere cyclus zal worden. (vandaag dag 29). Of het moet al een meerling zijn die zo aan het rommelen is in mij.
Probeer 'rustig af te wachten' en geen tampon testen meer te doen want die geven mij momenteel ook geen zekerheid.
Hoe is het bij jou?
Je hoort wel hoe het afloopt.

Knuffel
Ineke

Hallo lieve Costa & Ineke,

Hierbij even een berichtje van mij, erg lang geleden ik weet het. Ik lees elke dag maar kan het niet echt opbrengen een berichtje achter te laten: hier hoor ik niet echt meer, maar voel hier wel de meeste aansluiting qua meiden, op het april-forum (waar ik gelukkig nog steeds bij hoor) heb ik dat wat minder.

Maar ik lees en leef met jullie mee, ik had heel graag samen met jullie   (en natuurlijk ook de andere meiden hier) samen op een forum gezeten. Ik mis het gekeet wel, hoewel ik weet dat jullie allebei nu ff in een behoorlijke dip zitten.

Nou ja, voor wat het waard is, ik duim voor jullie!!!
Liefs Solleke

He Solleke,

Leuk om wat van je te horen hoor! Je bent hier wat mij betreft altijd welkom hoor! Geeft mij ook weer moed te horen dat er wel vrouwen zijn die weer zwanger worden!!
Ik zit op dit moment weer aan de chocola (gechocolateerde pepernoten) en heb echt een dip vandaag. Voel nog steeds van alles, voel me depri en moe en die ongesteldheid zet maar niet door!! Wanneer ik ob's gebruik komt er bruin bloed en soms wat roder bloed. Zonder ob's nog niets...inmiddels vandaag al dag 33! Dus er blijft nog steeds twijfel aanwezig.
Verder vandaag de hele dag gewerkt met mijn collega die ook zwanger probeerde te worden en het inmiddels al is. Het leek in de 3e poging te  zijn gelukt maar gisteren heeft ze haar 1e bezoekje bij de verloskundige gehad en is ze waarschijnlijk al een maand verder!!! Terwijl ze gewoon behoorlijk ongesteld is geweest. Ze loopt natuurlijk te stralen en te genieten en ze heeft ook al een zoontje. Gelukkig kunnen we het er wel samen over hebben dat dit voor mij heel dubbel voelt.
En dan denk ik er ook nog af en toe aan omdat het bij mij deze maand zo raar gaat dat het misschien wel weer een miskraam is geweest maar het nu sneller mijn lichaam weer verlaat. Ga niet testen, stel dat er wel HCG in mijn lichaam zit maar dat het al weer mis is gegaan! Ben ik liever 'gewoon', ongesteld dan dat te weten!
Maar wanneer het zo door blijft rommelen en er geen helder rood bloed komt ga ik vrijdag testen!
Maar het zal vanacht toch wel doorbreken vrees ik. En zo wisselt mijn stemming. Gelukkig nu 4 dagen vrij zodat ik weer wat tot mijzelf kan komen.
Sorry voor dit deprimerende stukje.

Gaat bij jou alles goed? Zal es even op je april-forum kijken of ik wat leven in die brouwerij kan brengen!!

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan