Hai Kyra

Hai meid.

Het gaat echt met vlagen met me.
Lichamelijk ook matig.
Zou willen dat het bloeden stopt zodat ik niet elke toilet bezoek daar aan herrinerd
word.
Het bloeden is nog niet echt minder maar hoop dat dat snel gebeurd.
Vrijdag de echo en dan weer verder.

Heb ook erg weinig energie.
Gisteren wel wat in huis gedaan, want was echt zeer heftige troep.
En manlief doet al erg veel en ik voel me dan schuldig dat ik op de bank ligt te hangen.
Maarja dat ben ik weer door de bocht dan. Want andere doen dat ook dus waarom ik niet.
Ik moet echt proberen om me eigen op de eerste plaats te zetten.
Maarja het is nog maar net gebeurd dus moet ik gewoon niet zoveel verwachten.
Neem me eigen wel voor om elke dag iets te doen.

Nou dit was het weer tot horens.

PV

hoi PV,

Dat bloeden elke keer op het toilet vind ik ook erg vervelend. Maar ik heb het idee dat het al wat minder wordt. Heb ook geen buikpijn meer.
Gisteren heb ik ook voor het eerst weer vanalles gedaan.Stofzuigen, dweilen, strijken en het  bed verschoond. Was ook  wel weer genoeg. Maar mijn dochtertje was de  hele dag bij mijn moeder, dus verder wel "rustig".ahum....
Ik baal wel zo van het idee dat ik evt gecureteerd moet worden (begint die muts weer te zeuren), nu kan ik naar  mijn idee nog niet echt afsluiten. Pas na donderdag en dat duurt me veel te lang.
Maar gaat het verder al iets beter met je? Want jij hebt het veel moeilijker dan ik. En ik krabbel nu weer een beetje op. Ik hoop het voor je.

liefs Kyra  

Hai Hai

Ik kan me voorstellen dat je niet op een curri zit te wachten. Al hoe wel ik bij de vorige mk er zelf voor gekozen heb.
Dit kwam mede ook dat we toen wisten dat het al 4 a 5 weken in me zat en niet deed.
Toen was ik ook zeer zeer beroerd. En na de curri ging dat gelijk beter.
Ik was 1 van de weinige die toen alleen pech had dat niet alles in ene keer eruit was en binnen diezelfde week nog een curri moest ondergaan.
Toen was die keuze goed.
Ben nu blij dat mijn lichaam het zelf heeft gedaan. Kan het toch nog iets!!!
En hoop dt dit bij het verwerken helpt.
Mijn vk zei dat het goed was dat ik er toch naar gekeken had en ik hoop dat dat zo is.

Ik merk wel dat ik nu meer moeite ermee heb dan de vorige keer. Misschien omdat je het niet voor een tweede keer verwacht.
Is natuurlijk onzin, want je lees hier genoeg verhalen van damens die het vele malen hebben meegemaakt.
Ik heb echt bewondering voor hun.

Nou jij heb gisteren aardig wat gedaan. Ik ben niet verder gekomen dan stoffen en stofzuigen beneden en toen was ik echt gaar.
Ben s'middags met mijn zus en mijn dochtertje even naar de speeltuin gegaan en ook dat vrat energie.
Ik heb ook erg snel hoofdpijn en slik daar nog parradolletjes voor.
Buikpijn heb ik eigenlijk na vrijdag niet meer en dat mag wegblijven ook.

Gisteren ook ons meisje d'r oppasmama gebeld om te zeggen dat het weer was fout gegaan. Zij is zelf in nov. uitgerekend. Niemand weet eigenlijk wat te zeggen tegen je.
En dat vind ik best moeilijk.

Maarja we leven nu even per dag en zien wel weer hoe het morgen gaat.

PV

hai PV,

nou, jij hebt ook best veel gedaan. Zelfs even eruit geweest. Heb ik nog niet gedaan.
Wil eigenlijk straks even naar mijn moeder, maar ja weet eigenlijk niet of dat wel kan/mag. Ik ben nu natuurlijk ziek thuis. Moet ook nog nieuwe kleren kopen voor een feestje a.s. dinsdag waar ik zeker naar toe moet. En nog naar de kapper. Maar ja, aangezien ik me de laatste tijd al niet zo goed voelde en de laatste week al helemaal niet, kwam ik nergens aan toe. Maarik heb dus helemaal geen zin om te winkelen! Jakkes.Ik denk dat ik mijn baas maar even bel of ik wel weg mag. Gezeik met de arbo-dienst moeten we niet hebben natuurlijk.
Denk jij dat je niet gecureteerd hoeft te worden? Omdat je zei dat je lichaam het nu zelf heeft gedaan. Hoe weet je nu of alles eruit is? Ik neem aan dat als het vruchtje eruit is, dat de rest vanzelf gaat net als bij een gewone menstruatie. Of zou dat niet zo zijn.

liefs Kyra

hoi meissie,

Hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat je weer een beetje aan het opkrabbelen bent.
Ik heb de afgelopen dagen geloof ik iets teveel gedaan, hihi. Ben nu dus helemaal kapot!
Ben vanmorgen toch nog wel even naar de kapper geweest, daar ben ik wel blij om, weer een lekker kort koppie, want het was veeeeeeeeeeeeel te lang voor mijn doen!
Mijn schoonmoeder heeft me wel overgehaald om toch even op pad te gaan voor nieuwe kleren voor het feestje van dinsdag, dus dat doen we straks.
Ze zegt dat ik gewoon even wat leuks moet kopen, dan voel ik me wat beter en ik heb het verdiend. Noou,dat vind ik zelf ook wel, alleen heb ik geen fuck zin om te winkelen.
Maar het moet maar even.

liefs Kyra

Hai Kyra.

Het gaat redelijk.
Vandaag alleen echt totaal niets gedaan. Vond het te warm.
Gisteren een groot zwembad gekocht voor onze meid zodat ze vandaag lekker kon spetteren.
Ook haar neefjes waren er. Dat was achteraf wel een beetje druk, maar mijn moeder gebeld zodat ik er niet alleen voor zat.
Merk wel dat ik snel hoofdpijn krijg, maarja die hitte en alle spanningen doen hun werk.

Vandaag vloeide ik stukken minder, dus hoop dat dat zo door blijf gaan.
Vrijdag ochtend voor de echo. Jij morgen toch??????????
Hopen dat dat bij allebei schoon is dan zijn we daar verder vanaf.

Gisteren ook nog met gaby zitten chatten. Ook over andere dingen was wel geinig.
Er is naast dit ook nog een gewoon leven en dat moet ik toch ook weer gaan oppakken. Ben je geslaagd met je kleding?
Dat je daar vut voor had met dit weer.
Daar zou ik nou echt niet overheen zien.

Nou meid sterkre met de echo en ik hoor je wel weer.

PV

hoi PV,

ik vloei eigenlijk bijna niet meer. Dus hoop ook dat alles weg is. Morgen moet ik er om 9 uur zijn en krijg ik m'n echo. Ben benieuwd. Ik neem in elk geval m'n "koffertje"mee zoals de gyn zei.
Met de kleding is het gelukt. Heeft me wel wat moeite gekost, maar ben zeer tevreden.
Ik had gelukkig niet zoveel last van de warmte.
Zat je op msn met Gaby? Leuk, misschien doe ik dat ook nog wel een keer, dan praat je inderdaad ook es over andere dingen. Maar ik ben niet zo handig in die dingen, dus voordat ik dat aan de gang heb........uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren!!!
Maar goed, ik ga nu naar mijn nestje en hoop dat ik kan slapen. Ben toch weer ontzettend zenuwachtig, wat een muts ben ik toch!
Welterusten en ik hou je op de hoogte.

liefs Kyra

hallo,

alles is schoon! Ben ik me daar een partij opgelucht! Alles zag er prima uit volgens de gyn. Hij zei ook dat ik 1 menstruatie af moest wachten voor ik weer zwanger ga worden, anders is de kans op weer een miskraam groter. Dus dat doen we dan maar. Maar ik heb mijn mannetje wel gemist de afgelopen 2 weken!! hihi!

liefs Kyra

Terug
Bovenaan