Hai Kyra

Hai Kyra.

Net terug uit het ziekenhuis.
Ook ik ben net als jij SCHOON!
Ze zag nog wel wat slijm zitten, maar verwacht dat dit met de menstruatie er gewoon uitkomt.
Kan ook verwachten dat deze heftiger is dan ik normaal heb.
Nou had ik dit na de eerste keer na de curri's ook. En niet allen de 1e maar ook de 2e en volgende.
Als we besluiten om ervoor te gaan gaan we waarschijnlijk eerst voor een bloed onderzoek.
We verwachten daar niet veel van, maar je weet het natuurlijk nooit.
Zou het liefste willen weten waarom het fout is gegaan, maarja daar krijgen we toch geen antwoord op.

Heb vandaag mijn werk gebeld en kan volgende week een oproep van de arbo verwachten. Denk ik.
Wel mag ik gewoon de deur uit. HEb ik maar effe gevraagd aan mijn cheffie.

Nu is het wachten wanneer mijn schoonxus gaat beginnen. Ze is nu uitgerekend.
Denk dat ik het heel moeilijk vind om erheen te gaan, maarja dat zal toch moeten.
Kan geen baby ´s blijven ontwijken, Maar zal best pijn doen.

Zo weer een heel verhaal van mij. Ik kan het maar kwijt zijn.

PV

hoi PV

Gelukkig maar dat alles bij jou ook schoon was. Wat een opluchting,he?
Wij kregen gisteren een heel verhaal te horen over enkele familieleden die iets met het 13e en 14e chromosoom hebben. Dus misschien is dat ook wat er bij ons niet goed is. De gyn zei wel dat die kans klein is, omdat we al een gezond kind hebben. We laten het misschien wel uitzoeken, maar het schijnt nogal een duur onderzoek te zijn, dus even zien hoe dat verzekering-technisch zit.
Ik mocht van mijn cheffie ook gewoon weg, maar het zit me nog niet echt lekker,hoor! Ik moest eigenlijk volgende week nog 2 ochtenden werken en dan heb ik vakantie, maar de baas zei al dat ik  beter thuis kon blijven,vervanging is geregeld en dan gewoon na de vakantie weer beginnen. Ik zie het zelf eigenlijk ook nog niet echt zitten om weer te beginnen. Laat mij nog maar ff. Heb ook zo'n koppijn steeds!
Misschien probeer ik vanavond msn wel even, zien of me dat lukt!

liefs Kyra

Hallo

Joh gewoon proberen dat msn.
Ik heb ook niet veel ervaring, maar leer via msn ervan.
En door er gewoon mee te stoeien kom je ook achter veel dingen.

Nou meid wie weet kom ik je er op tegen.
 Groetjes PV

Hai meid.

Alles nog een beetje goed daar bij jouw???
Morgen toch een feestje? Heb je er een beetje zin in?
 Ik vind het heel wat hoor.
Ik zou daar de vut niet voor hebben.

Maar gisteren wezen fietsen dus het komt er langzaam aan.
Nou effe kort berichtje.
Tot volgende keer. PV

hai Pv,

alles gaat redelijk. Had zaterdag en zondag even een dipje. Zat ik daar zomaar ineens op de bank te janken van vermoeidheid en ellende.Pffffffffffffffffffffffff, ben zo zielig!!!!!!!!
Maar nu gaat het redelijk. Vandaag weer te druk gehad natuurlijk, even schoenen gekocht, dus kwam weer met de tong op m'n tenen terug. Maar ach, is voor een goed doel.   We komen er wel weer bovenop!! Duurt alleen ff.
Ik ben er wel achter dat we ECHT goed op onszelf moeten passen en rustig aan moeten doen, het valt me van mezelf wel tegen dat ik niet sneller weer mijn oude ik ben.
Mooi dat het met jou ook wat beter gaat. Misschien zie ik je zo nog op msn??

liefs Kyra

Hai Kyra

Dat valt tegen he, dat je zo weinig energie blijkt te hebben?
Heb vanochtend, samen met mijn dochter, de badkamer gedaan en de slaapkamers.
Nou dan vind ik het ook wel weer genoeg. Ben toch al niet zo'n huisvrouwtje.
Hoop dat het nog droog blijft dan kan ik nog effe fietsen met mijn meisje voor ze opgehaald wordt.
Ze gaat een nachtje logeren bij d'r neefjes.
En dat vindt ze helemaal geweldig en daar gaat het uit eindelijk om.
Zij heeft vakantie en we zijn al weg geweest. Dus moet ze het wel naar d'r zin hebben.

Nou meid heel veel plezier op je feestje. Hoor wel hoe het was.

PV

P.s Voor MSN hebben we email asdres nodig en ik geef deze liever niet via het forum. Je kan hem wel via gaby krijgen. Moeten maar effe kijken

hoi PV,

Gaat al weer een stuk beter met me. Feestje was wel gezellig, lekker zit-feestje dus dat kwam mij wel goed uit. Was kapot na die tijd. Maar iedereen zei wel dat ik er goed uit zag! Dus dat is wel lekker.
Haha, ik wil vandaag de badkamer gaan schrobben en ik ben ik ben echt ook niet zo'n huisvrouw hoor! Als het moet kan ik heeeeeeeeeeeeeeeel snel..
Wat leuk voor je dochter dat ze gaat logeren. Wanneer is ze jarig? En hoe oud wordt ze dan ook alweer?
Groot gelijk hoor, ik geef mijn e-mail adres ook niet op het forum. Gaby heeft die van mij wel, dus we wagen nog wel keer een poging op msn.

doei, Kyra

Terug
Bovenaan