Hai Kyra.
Net terug uit het ziekenhuis.
Ook ik ben net als jij SCHOON!
Ze zag nog wel wat slijm zitten, maar verwacht dat dit met de menstruatie er gewoon uitkomt.
Kan ook verwachten dat deze heftiger is dan ik normaal heb.
Nou had ik dit na de eerste keer na de curri's ook. En niet allen de 1e maar ook de 2e en volgende.
Als we besluiten om ervoor te gaan gaan we waarschijnlijk eerst voor een bloed onderzoek.
We verwachten daar niet veel van, maar je weet het natuurlijk nooit.
Zou het liefste willen weten waarom het fout is gegaan, maarja daar krijgen we toch geen antwoord op.
Heb vandaag mijn werk gebeld en kan volgende week een oproep van de arbo verwachten. Denk ik.
Wel mag ik gewoon de deur uit. HEb ik maar effe gevraagd aan mijn cheffie.
Nu is het wachten wanneer mijn schoonxus gaat beginnen. Ze is nu uitgerekend.
Denk dat ik het heel moeilijk vind om erheen te gaan, maarja dat zal toch moeten.
Kan geen baby ´s blijven ontwijken, Maar zal best pijn doen.
Zo weer een heel verhaal van mij. Ik kan het maar kwijt zijn.
PV
Net terug uit het ziekenhuis.
Ook ik ben net als jij SCHOON!
Ze zag nog wel wat slijm zitten, maar verwacht dat dit met de menstruatie er gewoon uitkomt.
Kan ook verwachten dat deze heftiger is dan ik normaal heb.
Nou had ik dit na de eerste keer na de curri's ook. En niet allen de 1e maar ook de 2e en volgende.
Als we besluiten om ervoor te gaan gaan we waarschijnlijk eerst voor een bloed onderzoek.
We verwachten daar niet veel van, maar je weet het natuurlijk nooit.
Zou het liefste willen weten waarom het fout is gegaan, maarja daar krijgen we toch geen antwoord op.
Heb vandaag mijn werk gebeld en kan volgende week een oproep van de arbo verwachten. Denk ik.
Wel mag ik gewoon de deur uit. HEb ik maar effe gevraagd aan mijn cheffie.
Nu is het wachten wanneer mijn schoonxus gaat beginnen. Ze is nu uitgerekend.
Denk dat ik het heel moeilijk vind om erheen te gaan, maarja dat zal toch moeten.
Kan geen baby ´s blijven ontwijken, Maar zal best pijn doen.
Zo weer een heel verhaal van mij. Ik kan het maar kwijt zijn.
PV