Hallo 4december en de rest op dit forum!

Nee inderdaad, een afspraak maken kan nooit kwaad! En het is misschien wel zo dat ze het in het zkh helemaal niet nodig vinden, dat ze daar zeggen dat het allemaal vanzelf goed komt..
Maar ik zou er gewoon naar toe   gaan, kijken wat hun zeggen en het er dan thuis nog eens rustig over hebben en een besluit nemen. Denk dat wij het ook zo gaan doen (alhoewel mijn vriend nu weer zei dat hij het eigenlijk helemaal niet ziet zitten omdat het nu zo goed gaat  ik weet het dus ook nog niet..)

En de vk houding zelf dan? Die heeft ze dus nog steeds als ik het goed begrijp? Zei de fysio niet wat je er verder nog mee kon doen?
Want een helmpje neemt de vk huding neem ik aan niet weg toch?
En dat die weg gaat lijkt me toch het allerbelangrijkste..
Heb je al eens bij een osteopaat geprobeerd? Dat zijn ook fysiotherapeuten maar die hebben nog een andere opleiding erachter aan gevolgd.
Die gaan haar dan ook meteen onderzoeken en die letten volgens mij ook weer op andere dingen dan de fysio.
Bij ons heeft dit niet geholpen (heb ik al eens verteld geloof ik) maar ik ken ook heel veel verhalen van mensen waarbij de osteopaat heel goed heeft geholpen, met allerlei verschillende klachten.
Ik zou echt eens bellen, want ook dit kan geen kwaad en dan heb je het toch geprobeerd.

Ik kan me voorstellen dat haar oortjes je "storen", mensen kijken er inderdaad naar en je voelt je dan toch niet echt fijn he?
Wijhadden dat met haar hoofdje, ik merkte aan mezelf dat ik meestal (onbewust) een hand op die plek legde. Ik "schaamde" me er toch een beetje voor..klinkt misschien raar maar zo voelde het wel .

Nou, we houden elkaar op de hoogte!
Groetjes 4dec

Hoi!

Een echte voorkeushouding heeft Anne dus niet, het enige is dat ze haar linkerduim lekkerder vindt dan haar rechter. Daarom ligt ze dus steeds naar links. Morgen moeten we weer naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak. De persoon die er over ging was er vandaag niet. We vragen ons wel af hoe het dan zit met ziekenfonds en dergelijke.

Ik heb nog een paar foto's geprobeerd te maken, maar of het er nu duidelijker op wordt?

Groetjes,
Natasja

Terug
Bovenaan