Hallo allemaal even voorstellen!

@Mariska
Wat grappig dat je hier op vakantie bent geweest heb je op de camping hier gestaan dan? Ja het is nooit leuk wanneer je kindje iets mankeert en als je zelf inderdaad ook nog van alles hebt maakt de zwangerschap het er niet echt gemakkelijk op. Maar inderdaad nu nog maar even genieten want het wordt straks al druk genoeg.

@Mariska
Wat knap dat ze dat hebben kunnen zien van die navelstreng. Ons meisje is maar klein ze weegt best weinig maar het is nog goed gelukkig en wij zijn ook niet zo groot maar hoop wel dat ze genoeg aankomt anders moet de 1e operatie uitgesteld worden tot ze een goed gewicht heeft.
Teteringen? Ja das wel heel erg in de buurt maar wel verhuisd dan ver weg?

@Carola
Ook al zo dichtbij wat grappig de wereld is zo inderdaad echt klein zoveel plaatsen in nederland haha.
Ja veel mensen zeiden inderdaad ook dat ik zo positief ben maar ze zijn bang dat ik het onderschat ja wat moet ik doen elke dag bij de pakken neer zitten echt niet en ik weet toch pas hoe en wat als ze er eenmaal is.

@ Renate
Het schiet nu al op he begin nou wel de zenuwen te krijgen hoor je bent er wat meer mee bezig het leek zo ver weg en nu komt het echt dichterbij.
Daarom geniet ik er inderdaad nog maar even van want straks begint die ellende met ziekenhuizen weer maar ben wel ontzettend blij met ons kleine meisje. Zijn wel veel jongetjes bij de november mama's

@Blondie
Dat is wel lief dat je je erin verdiept om te kijken wat het is. Dat is nu ook af en toe het frustrerende wat mensen zeggen het team zei ook al het enige wat je hoort is inderdaad oh dat kunnen ze zo mooi maken tegenwoordig ja dat is ook zo maar het gaat niet alleen om het mooie het gaat om wat er bij komt kijken de operaties meteen logopediste het niet zelfstandig kunnen eten slecht horen of zelfs dooffheid en ook voor je relatie. En gelukkig kunnen ze opereren maar het team had al gezegd bij een volledige schisis gaat het nooit helemaal weg je blijft het echt nog zien littekens en een scheve neus of mond maar als het maar dicht is dan ben ik al heel blij. Nu eerst maar eens bezighouden met de bevalling pfff dat is al stressvol genoeg daarna zien we wel weer verder.

Bedankt allemaal voor de lieve reacties je kan af en toe wel eens wat steun gebruiken en wat lieve woorden doen wonderen.


 
Terug
Bovenaan