hallo allemaal ik heb zoveel dingen geplaats op dit forum maar sommige mensen hebbenmij gekwetst,fout begrepen,gezegd je vraagt veel je ben heel onzeker enz ik heb een hele zware bevalling en een moeijlijke zwangerschap achter de rug enb vanwege me hormonen en een zulkebevalling voel ik m ebeetje onzeker me huisarts zeide ook tegen mij is normaal ikben 5 dagen in de ziekenhuis gelegen en me zoon me man pastte op hem me tante me moeder was in turkije me opa was toen doodgegaag dat interesseert jullie eigenlijk niet mijn verhaal om dat sommige mensen mij niet begrijpen ben ik tot conclusie gekomen om dit onderwerp te schrijfen ik wil goed doen de juiste ik wil niet fout doen alles perfect wil ik doen en op diot forum is er mening vershil ,en jullie gefen ook adviesen ik dank jullie van me hart ik ben door deze forum beetjegoed geworden ik hoor soms nare dingen maar even empativermogen doen als jullie ook zulke zware bevalling hadden gelopen zoude ik niet zo doen zoude ik jullie begrijpen niet kwetsen beetje gerust stellen in de ze forum hebben mij sommige begrepen sommige niet ik dan ook de mensen die begrijpen ook de mensen die niet begrijpen ..ik had depressie gehad en daardoor dat ik zoveel vraag wel een din 8 keer vraag de zelfde ding wilzeker zijn daardoor ik hoop dat jullie mij begrijpen als ergeen plek is voor mij dan begrijp ik wil zeker zijn daarom dat ik zoveel vraag ,om jullie mening te weten en hoe jullie het allemaal daardoen
veel succes met jullie kids
liefs adama.
veel succes met jullie kids
liefs adama.