hallo allemaal mensendie mij niet begrijpen en wel begrijpen

hallo allemaal ik heb zoveel dingen geplaats op dit forum maar sommige mensen hebbenmij gekwetst,fout begrepen,gezegd je vraagt veel je ben heel onzeker enz ik heb een hele zware bevalling en een moeijlijke zwangerschap achter de rug enb vanwege me hormonen en een zulkebevalling voel ik m ebeetje onzeker me huisarts zeide ook tegen mij is normaal ikben 5 dagen in de ziekenhuis gelegen en me zoon me man pastte op hem me tante me moeder was in turkije me opa was toen doodgegaag dat interesseert jullie eigenlijk niet mijn verhaal om dat sommige mensen mij niet begrijpen ben ik tot conclusie gekomen om dit onderwerp te schrijfen ik wil goed doen de juiste ik wil niet fout doen alles perfect wil ik doen en op diot forum is er mening vershil ,en jullie gefen ook adviesen ik dank jullie van me hart ik ben door deze forum beetjegoed geworden ik hoor soms nare dingen maar even empativermogen doen als jullie ook zulke zware bevalling hadden gelopen zoude ik niet zo doen zoude ik jullie begrijpen niet kwetsen beetje gerust stellen in de ze forum hebben mij sommige begrepen sommige niet ik dan ook de mensen die begrijpen ook de mensen die niet begrijpen ..ik had depressie gehad en daardoor dat ik zoveel vraag wel een din 8 keer vraag de zelfde ding wilzeker zijn daardoor ik hoop dat jullie mij begrijpen als ergeen plek is voor mij dan begrijp ik wil zeker zijn daarom dat ik zoveel vraag ,om jullie mening te weten en hoe jullie het allemaal daardoen
veel succes met jullie kids
liefs adama.

en nog wat ik ben geen nl misshien datik bij sommige mensen vijandig,of brutaal reageerde ik begrijp de sommige dingen verkeerd maar om dat we geen nl zijn hebben we toch wel hhier plek we lefen innl     turkse forume hebje ook maar daar doen ze het anders hier in nederland doen ze het nog anders dus verschil daarom dat ik op deze forumben lid geworden graag wul weten hoe de mensen het hier in nl doen
liefs a

Hi Adama,

Ik begrijp echt wel dat je graag even wilt horen dat je het goed doet.
Wie wil dat niet? Elke dag even een bevestiging dat je een goede moeder bent
Maar als ik iedere keer dezelfde vraag mag beantwoorden dan denk ik wel eens, als je even een paar topics terugleest dan kun je het zien en scheelt het mij weer een lap tekst om te typen.....
Ik weet niet hoe het is om een zware bevalling te hebben maar ik denk dat je daar op een gegeven moment wel een streep onder moet zetten: dat is geweest en nu moet je je richten op je dochter en je zoontje!
Je zoontje geef je nu toch ook te eten en die groeit toch ook?
Laat me je uit de droom helpen: NIEMAND IS PERFECT EN GEEN MOEDER DOET HET PERFECT!!
Dus als je van mij iedere keer een antwoord verwacht om je een perfecte moeder te maken, dan moet ik je teleurstellen dat gaat je niet lukken!

Ik ben namelijk ook geen perfecte moeder!

Maar als het uit liefde is wat je doet, doe je het altijd goed!

Succes Saskia

dames ik wil met niemand discusieren dat zeg ik van te voren ik ga me op me kinderen richten welke is beter een onzekere moeder of moeder die zelfvertrouwen heeft niemand is perfect ik ga echt wat er aan doen dank je wel ik bied me excuses ik weet ik heb het zo vaak gesteld om zeker te zijn .soms vraag ik ook aan me zelf waarom vraag je zoveel adama?maar ik heb het niet in m ehanden komt vanzelf

Lieve Adama,

Allereerst luister naar  en volg je gevoel dat is altijd het allerbelangrijkste voel jij je goed dan je kids ook.
En het forum is er om vragen te stellen en soms zoals niet alleen jij dat doet om meerdere keren dezelfde vraag te stellen.
Mensen die zich daaraan storen moeten maar een topic verder lezen en jij vraag maar niet beantwoorden.
Dat je een zware bevalling hebt gehad is heel vervelend maar het is jou verwerkingsproces waar je doorheen moet.
De een is er met een week, maand overheen jij misschien pas over langere tijd.
Dat geeft niet neem je tijd ervoor het komt allemaal goed echt waar en tot die tijd vraag maar raak.......

Liefs v Louise mama van Floortje

dakje wel floortje omdat ik de vragen vaak stel vallen ze mij aan ze zien de andere mensen niet die veel vragen stellen heb ik ook gemerkt maar niks gezegd dit is een forum kun ik het uitleggen om vragen te stelllen sommige mensen hebben mij teleurgesteld omdat ik een beetje onzeker ben is mijn fout niet .

Terug
Bovenaan