hallo allemaal mensendie mij niet begrijpen en wel begrijpen

Onzekerheid... iedereen heeft daar mee te maken.
Mijn moeder is kinderverpleegkundige en een kinderarts zei een keer tegen haar:

"Ouder bén je niet, ouder wórd je".

Daar heeft deze kinderarts helemaal gelijk in. Door alle leerervaringen vorm je je eigen ideeen en beeld rondom de opvoeding van je kind.

Groetjes Marieke
mv een jongen (4jr) en meisje  (6 mnd)

Hoi,

wat vervelend dat je zo'n zware bevalling hebt gehad en het daar zo moeilijk mee hebt. Het is ook niet niks, een kind op de wereld zetten en ook bij een tweede of volgend kindje is dat zo. Ik dacht heel wat te weten toen onze derde geboren is en wat ben ik van een koude kermis thuis gekomen zeg.

Ieder kind is anders net als iedere ouder anders is. Ik vind dat jij net als ieder ander het recht hebt om vragen te stellen zo veel en zo vaak als je maar wilt. En ik hoop dat het positieve gevoel wat veel mensen je willen geven en de steun die ze je bieden overheerst en dat je je niet geremd voelt om hier iets te vragen.

van mij!

Ach sommige mensen kunnen nou eenmaal weinig hebben. het wordt gewoon tijd dat het voorjaar doorbreekt en de zon een lach op ieders gezicht en ieders hart tovert want de mensen zijn zo nukkig.

Enne, een kus terug voor jou kindjes! Ze boffen met een moeder die zo zorgzaam is en haar best doet om ze het beste uit twee werelden te bieden!

Terug
Bovenaan