Hallo allemaal wie nog bewust jonge mamma

Hi,

ik ben ook een jonge mama, onze dochter heb ik op mijn 21ste gekregen,
zij is nu 10 maanden en ik 22(haar papa trouwens al ouder), en nu
willen wij graag nog een kindje.

Ik heb heel verschillende reacties gehad toen wij vertellden dat ik in
verwachting ben.   Mijn schoonfamilie vondt het meteen helemaal
geweldig en die dachten al dat wij niet al te lang meer zouden wachten.
Maar op mijn werk bijvoorbeeld (ik werk in de Horeca...dus je komt een
hoop mensen tegen) kreeg ik vaak te horen dat ik jeugd dan nu al kwijt
ben en zo veel dingen moet missen....bla bla bla

Natuurlijk verandert je leven meteen en ook financiell is het doch
anders of je 21 of 36 bent...maar wij genieten van elk moment dat wij
met ons wonderje hebben!

Leeftijd zegt niets...de een is er gewoon wat eerder klaar voor dan de ander.

Dus meiden success allemaal!!!

Hoi Senne,

Ik was niet zo'n hele jonge moeder (27e bij de eerste). Maar ook ik kreeg regelmatig de vraag of mijn zwangerschap gepland was. (dat mensen het durven te vragen ). Zal waarschijnlijk gelegen hebben aan het feit dat ik net een andere baan had maar dan toch nog.
Wat ik ermee wil zeggen is dat iedereen er toch het zijne van denk, te jong, te oud, nog niet lang genoeg bij elkaar. Er is altijd wel wat te verzinnen. Dat jullie het gevoel hebben dat het goed is is het allerbelangrijkste.

Groetjes
Juup

Hoi Senne

Nou nou wat een reacties krijg je he!!

Haha, ik ben ook van plan om jong moeder te worden. Ik ben nu 22 jaar en mijn vriend is 28. We wonen al twee jaar samen en we gaan binnenkort een zaak over te nemen. Eerst wilden we nog even wachten met een kleine maar aangezien we dan lekker veel tijd hebben en we ook niet afhankelijk zijn van contracten en al die andere bijkomstigheden van loondienst, hebben we besloten om de pillen weg te gooien en het maar gewoon gaan proberen!!
Ik helemaal in de wolken natuurlijk
(mijn beste vriendin is onlangs bevallen en ik kan geen genoeg van die kleine krijgen!!!)

Ik wil er ook zo een!!!

Liefs Faye

22 3de ronde

hallo dames,

heb jullie kennis even nodig. Kan het zijn dat je meteen na het stoppen van de pil vruchtbaar bent, ik bedoel daarmee dus niet dat pas op dag 14 de eisprong. Ik heb namelijk vanaf gisteren, het gevoel dat ik ongesteld moet worden, heb ook veel last van steekjes in mijn onderbuik. Weet niet of dit nu op iets kan duiden. Iedere keer als ik naar het toilet ga denk ik nu zul je zien dat ik ongesteld ben. Maar ik ben pas op dag 12 ofzo.

Hopelijk heeft iemand een antwoord,

groetjes senne

Hallo,

Ikzelf ben 23 en mijn vriend is 24, ik ben er net achter dat ik ook daadwerkelijk zwanger ben nu in de 3de ronde.
Asl het kindje komt zullen wij 24 en 25 zijn en dat is dus ook bewust.

Groetjes Toto

Hoi Senne,
Ik denk dat je je eisprong voelt aankomen. Errug handig, want dan weet je gelijk  wanneer je vruchtbaar bent, en soms minder handig omdat het best pijnlijk kan zijn.
Ik voel zelf ook m'n eisprong heel duidelijk aankomen en neem er soms een paracetamolletje voor als de pijn te erg wordt.

En oh, ik ben al 34 en was 32 toen ik beviel van onze dochter. Ik had veel jonger moeder willen worden hoor, maar ik ben m'n lief gewoon te laat tegen gekomen.
Ik had er zelf niet aan moeten denken zo jong als jij moeder te worden, maar wat kan jou het schelen wat men ervan denkt. Je weet zelf of je eraan toe bent of niet en of je goed voor je kindje kan zorgen.

Succes met zwanger worden!

TeHa

Terug
Bovenaan