Hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Ben weer terug van weggeweest, ik heet nu timmers van mijn achternaam haha wel raar hoor moet er even aan wennen haha, we zijn lekker 8 dagen naar Egypte geweest en dat was echt super lekker, ik ben 21 juni ongie geworden en dus aan we door naar ronde 5, ik wil alle meiden die zwanger zijn heel erg feliciteren en de andere meiden veel succes wensen....!!!

Liefs xxxxx marisca....

hoi marisca!!!

gefeliciteerd met je huwelijk!!!! (ik ben ook deze week getrouwd) wat een raar idee he? een andere achternaam  . ik hoop dat het snel went..... hmmm lekker op huwelijksreis geweest? dat leek mij ook wel wat maar kregen we helaas niet voor elkaar op het werk, dus gaan wij in de bouwvak maar.

jammer dat je ongi bent geworden, was een leuk  geweest, maar positief blijven en op naar de volgende ronde!!!!!

liefs sas

Marisca en Sas,

Allebij van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik hoop voor jullie dat er snel een derde persoontje in het gezinnetje bijkomt!

Groetjes NAthalie

Marisca en Sas,

Allebij van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik hoop voor jullie dat er snel een derde persoontje in het gezinnetje bijkomt!

Groetjes NAthalie

Hollo dames,

bedankt, ik ben afgelopen maand niet echt met het wanger worden bezig geweest,er moest nog zoveel gebeuren voor de bruiloft dus ging er al vanuit dat ik gewoon ongie zou worden, maar er komt een nieuwe maand dus nieuwe kansen haha....

Liefs marisca...

Hoi sassie,

Ja he ik moet er echt even aan wenneneen  andere achter naam,  maar het is wel onwijs leuk om zo een dag mee te maken, ik heb echt super genoten van alle aandacht haha erg he, en natuurlijk van alle mensen die er waren, hoe was jouw dag....??

liefs marisca..

Hallo allemaal,

Meiden jullie ook gefeliciteerd met jullie huwelijk, wij zijn 2 juni getrouwd en ook ik moet enorm wennen aan die achternaam.

Hoop dat jullie ook allemaal mooi weer hebben gehad bij ons was het in ieder geval super. daarna een weekje in NL gebleven omdat ons monster ( de hond) ook mee moest voor ons is dat net ons kind dus die moest natuurlijk mee.

Heerlijk een weekje relaxen en daarna aan het einde van onze vakantie was het de dag waarop ik eigenlijk weer zou moeten beginnen met de pil en we hebben de laatste nacht daar besloten dat we toch gingen stoppen met de pil. En nu hopen dat alles mee gaat zitten maarja dat heb je zelf niet in de hand.

Jullie ook allemaal heel veel succes.

Liefs Tamaar

hey hallo,

ja wij hadden ook super mooi weer, het was echt heel erg warm in mijn jurk haha, en met de foto's maken jeejtje dat was echt heel erg warm en dan maar elke keer lachen haha,nee maar het is echt super om zoiets zelf mee te maken......

liefs xxxx maris...

Terug
Bovenaan