Hallo allemaal

Hé Marisca en Tamaar,

gefeliciteerd met jullie nieuwe status als getrouwde dame! Ik ga jullie over een paar maanden volgend.... Het is niet moeilijk toch? Alleen ja zeggen als iemand mij wat vraagt... hahahaha
Fijn dat jullie allemaal zo'n geweldige dag hebben gehad! En nu op naar de gezinsuitbreiding! Ik duim voor jullie...

Liefs,
Tess

He meiden,

van harte gefeilicteerd met jullie huwelijk! Hoop dat het dagen zijn geweest om nooit te vergeten.

En die achternaam, uiteindelijk wen je er wel aan, hihihi.
Ik ben nu een jaar getrouwd en krijg het pas sinds enkele weken goed uit mijn strot als ik de telefoon opneem. Daarvoor nam ik maar op met alleen mijn voornaam, gewoon omdat ik er niet aan kon wennen .
Maar inmiddels gaat dat fluitend, hahahaha.

Geniet van de wittebroodsweken, lekker klussen en wie weet vieren jullie dan binnekort weer een feestje!

Duim voor jullie,
Liefs Mienetje
(10 wkn)

Hey tess09

Wat leuk dat jullie ook gaan trouwen, wanneer is de grote dag...?
nee het is helemaal niet moeilijk het is juist heel er leuk en zo'n dag gaat
super snel voorbij, je moet er gewoon lekker van genieten en alles over je heen
laten komen, bij ons wat de spanning eraf toen we in het stadhuis geweest waren,
ben je al zenuwachtig...? en is je jurk al bijna klaar...? ik hoop het snel van je te horen..

iedereen heel er bedankt voor jullie felicitatie's...

liefs maris...

hey

Kan je alleen maar zeggen dat het bij ons zo super was we hebben echt allebei van iedere minuut genoten en je staat zo in de belangstelling heel de dag, gewoon echt een super heerlijk gevoel. Vond alleen wel dat die dag zo snel om was dus zorg dat alles goed geregeld is dat je je echt nergens druk om hoeft te maken en je van iedere minuut kan genieten want het is zo om.

Bij ons was idd ook de spanning eraf nadat we in het stadhuis waren geweest, moet ook zeggen dat ik toen ook echt zin had om te feesten.

al het formele gedoe was over en nu lekker ervan gaan genieten.

Geniet lekker van je voorbereidingen want das ook wel heel speciaal hoor.

Vond het heerlijk om er mee bezig te zijn en na je huwelijksreis kom je terug en begint het oude leventje weer opnieuw.

Heel veel succes met alles.

X Tamaar

Hé Tamaar en Maris,

Ja, ik vind het ook al zo ontzettend leuk om met de voorbereidingen bezig te zijn! De jurk is al besteld. Ik heb een foto van het passen en als ik die zie denk ik wauwie! Mag ik die aan? Het is een hoop werk om alles te regelen, maar ik probeer overal zoveel mogelijk van te genieten, want de tijd gaat zo snel en voor je het weet is het voorbij! Gek hè, ik kan niet wachten tot het september is, maar zou tegelijk willen dat de tijd niet zo vlug ging... Ik weet niet of ik zenuwachtig ben. Ik denk wel dat tegen die tijd de zenuwen zal hebben, hahahaha. Ik hoop maar dat het mooi weer zal zijn en niet té bloedje heet...

Hoe staat het intussen met jullie buikjes? Gaat het goed? Ik heb het klussen achter de rug en kijk uit naar mijn NOD, maar dat duurt nog anderhalve week.

Liefs,
Tess  

Terug
Bovenaan