Hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Ik heb me net aangemeld en zou me dus ook even voorstellen.
Mijn naam is Claudia en ben 26 jaar (bijna 27)
Na veel lezen op deze site heb ik toch maar besloten me aan te melden..best wel een beetje eng hoor.

Ik ben op 11 december gestopt met de pil en vanaf dit moment gaan we dus voor het eggie.
Het is allemaal een beetje vreemd gelopen, maar voel me heel gelukkig met onze beslissing.
In december was ik ruim een week overtijd en alle testen waren negatief, toch had ik alle symptomen van een zwangere.
Als je dan na bloedonderzoek hoort...nou uhh..u heeft gewoon een virusinfectie en bent echt niet zwanger, dan krijg je wel ff een klap.
Vanaf dat moment hebben we besloten er gewoon voor te gaan en de pil de deur uit te doen...we zien wel hoe het verder allemaal gaat.

Welkom hier, en ik hoop dat je snel zwanger zult raken! Het is en blijft een wonder.

Ik vind het soms wel moeilijk daar in te blijven geloven hoor! Moet ik eerlijk toegeven  want toen ik net op deze site kwam zag ik naar mijn idee allemaal dames die binnen vier maanden zwanger raakten. En bij ons lukte dat dus niet. Ben er flink chagrijnig en verdrietig van geweest. Tot ik erachter kwam (en het ook daadwerkelijk tot me doordrong) dat het helemaal niet logisch is om al zo snel zwanger te worden. Geef het een jaar (LANG!!!!!) en ga dan pas twijfelen.
Zelf wacht ik deze week of ik weer ongesteld word (zo voelt het wel helaas) wij zijn nu in de 9e ronde voor ons eerste kindje. In april 2006 begonnen.

Hoi Clausie,

Welkom op dit forum.
Begrijp dat je het best eng vond om je aan te melden.
Heb ik ook gehad.
Helemaal als er iemand op je berichtje reageerd is dat in het begin raar.
Ik ben er nu een week en heb al heel wat berichtjes achter gelaten, en reacties terug gehad.
Veel succes met klussen.

Liefs Mickey

Hee hoi,

Welkom in de wereld van de vrouwen die erg graag zwanger willen worden, maar pas op je hebt er vanaf nu ook een verslaving bij, haha! Het forum!

Liefs Lientje

Ja GS, ik ga er niet van uit dat het meteen 'raak'   zal zijn...Maak het op dit moment in mijn omgeving veel mee dat mensen heel erg lang moeten klussen.
Maar ja heb nu natuurlijk nog makkelijk kletsen..Hmmm heel vervelend ik moet wachten tot 28 januari.

Hoi Mickey, ach ben nu al wel een beetje over de schroom heen hoor. Ik vind het wel gezellig zo. Zit al bijna 2 weken ziek thuis en begon me al stierlijk te vervelen, dus een mooie uitkomst zo. Hihi dat klussen komt wel goed.

Dankjewel Lientje. Tja internet is voor mij zowiezo al een verslaving (1 van de vele).

je weet maar nooit! zolang de wonderen de wereld nog niet uit zijn is altijd nog hoop

maar om reeel te blijven moet je wel rekening mee houden dat het idd langer kan gaan duren,

vind het trouwens echt geweldig zo'n forum, waar je al je onzekerheden ed. kwijt kunt,

kan moeilijk aan mijn man vragen of hij ook opeens zo'n last heeft van zijn borsten

liefs Iris

Terug
Bovenaan