Hallo allemaal

hoi claudia!

ik ben hier nu 2 weken en vermaak me prima.
een hele stap stoppen met de pil, maar wannee rje eenmaal het besluit genomen hebt voelt het goed. tenminste dat is bij ons zo.

ik zit ook in de eerste ronde en verwacht 28 januari ongesteld te worden.
ik ga er namelijk ook niet vanuit dat ik de eerste ronde  al zwanger raak.

Veel plezier op het forum.. en misschien kom ik je ook weleens tegen op de chat.

groetjes Carina

Hallo!!

Ik zal me ook effe voorstellen ik ben Marjan en in augustus 2006 gestopt met de pil. na veel lezen op deze site eindelijk de stap genomen om mij ook aan te melden.
Ik ben vorige week naar de dokter geweest na 2 weken steeds zieker te worden.
Blijkt dat ik mijn bijholtes ontstoken heb en een luchtweginfectie te hebben.   Wij hadden dus de eerste 4 dgn. van mijn vruchtbare periode geklust. Nu blijkt dat ik een antibiotica heb gekregen die niet goed is voor het kindje als ik zwanger zou zijn, wie heeft hier ervaring mee ik heb DOXYCYCLINE geslikt. Nu leesde ik op een site dat deze antibiotica alleen kwaad kan vanaf de tweede periode in de zwangerschap. Ben toch een beetje zenuwachtig normaal ben ik tussen dag 26 en 28 ongesteld zit nu op dag 27 en nog niet ongi.

Whaha Futuremummy..ik vind het ook echt heel leuk en heb op dit moment toch alle tijd van de wereld.

Stoppen met de pil was idd een hele stap Carina, maar onze relatie (en nog meer) is enorm van opgeknapt. We zijn echt weer verliefd op elkaar..
Op de chat?? Help....

Jeetje Marjan, nee hier heb ik geen ervaring mee. Ik moet het gewoon uitzieken. Misschien zijn er anderen die er wel ervaring mee hebben. Succes!

Terug
Bovenaan