Hallo allemaal......

A

Anoniem

Guest

Lieve Lieve meiden,

Allereerst, alle meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd!!!!

Ik heb jullie de laatste tijd een beetje verwaarloosd, maar heb het heel druk gehad, mijn moeder en stiefvader zijn hier op vakantie (dus ben ook veel daar) en het ging niet zo heel erg lekker met mij.

Gisteren was eigenlijk mijn uitgerekende datum  en alles kwam weer boven, hoe erg ik Ninthe* mis, hoe het besef er is dat ik haar niet meer even kan knuffelen of kan kussen of even naar haar kijken.

Vandaag gaat het weer wat beter, ik kan tenminste mijn tranen ophouden en een woord zeggen voor ik begin te janken.

Hoe is het verder met jullie allemaal???

Ik heb mijn Nod zaterdag of zondag, en voel "niks" geen jeukende/zere borsten/tepels, geen afscheiding, temp hou ik niet bij, geen opgeblazen gevoel van alles niks.
Ik ben er ook niet veel mee bezig geweest deze maand, en we hebben de liefde bedreven als we zin hadden (om de dag bijna hahahaah) toch heb ik vanavond besloten om zaterdag te testen, ik zal pas 's avonds of zondags ongi moeten worden, mijn ouders gaan namelijk zondag terug naar Indonesië en komen pas begin augustus terug naar nederland, stel dat ik wel zwanger zal zijn, dan kan ik dat nog vertellen voor hun vertrek.

Meiden een dikke kus en knuffel van Randy
en ik probeer weer vaker te komen.

Hoi Randy,
ik hoop voor je dat je test zaterdag positief is meid.
zou wel heel leuk zijn dat je het hun persoonlijk kan vertellen.
dus ik zal voor je duimen
gr liselotte

Hee wil je even heel veel succes wensen met weer zwanger raken, maar nog meer sterkte met het verwerken van het verlies van Ninthe!

Liefs Anne!

Hallo Randy

Ik zal voor je duimen dat de test zaterdag positief is.  Heel veel succes!!!!!
En veel sterkte met het verlies (verwerking) van Ninthe

groetjes julika

Lieve Randy,
Weet precies hoe je je voelt. Gisteren was dus je uitgerekende datum. Een dag met een heel donkergrijs randje. (Wij hadden die dag in februari, wat een dubbel gevoel).
Zelf had ik het gevoel dat ik 'pas' weer zwanger kon worden na die uitgerekende datum. Zo van: anders was ik nog zwanger geweest.......; ervaar jij dat ook zo?
O, wat spannend dat je zondag je nod hebt. Je voelt nog niets?
Hmmmm, zal ik je wat opbiechten? Ik zou zaterdag mijn nod hebben, maar heb net een testje gedaan (matcare; er staat bij dat je vanaf 4 dagen ervoor kunt testen). Een dikke  EN een vage (maar onmiskenbare) streep...... voor de zekerheid dus over een paar dagen opnieuw.................. Ik   hoop heeel hard voor jullie dat het ook zo zal zijn................ (wel verlies ik soms  een pietsje bloed dus ik hou me nog effe gedeisd.....). Enne.... ik voel(de) ook niets, behalve een beetje een raar bekken.
Maar goed, ik hoop dat jullie met veel warmte en liefde hebben terug kunnen denken gisteren aan jullie kanjer Ninthe*. Zij blijft altijd jullie eerste kindje.
Hou je haaks, enne..... verdriet moet er uit kunnen komen, he? Dus dat je tranen hebt die hoog zitten, is alleen maar 'goed'.

Dag lieve Randy,

ik kan me je gevoel goed voorstellen. Ik heb dan niet een kind verloren, maar een aantal jaren geleden is mijn toenmalige partner overleden. Ook die dag blijft voor mij altijd een grijs randje houden.

Veel liefs en sterkte Noelie

hoi randy

ik snap je helemaal.ik had er ook op bepaalde momenten heel moeilijk mee en na 2 jaar ook nog steeds maar minder.hoop voor jullie dat het snel mag gebeuren dan is dat weer iets positiefs om naar toe te leven .zal voor jullie duimen dikke kus wendy zw 4,6   wk

He lieve Randy!
Deze dag zal je nooit vergeten in  je leven, Ninthe zal voor altijd bij jullie zijn, wat er ook gebeurd. En ik hoop van harte dat je het weekend een positieve test hebt zodat je het alsnog kan vertellen!
Sterke en laat het ons even weten he?
Dikke kus maantje

Terug
Bovenaan