A
Anoniem
Guest
Lieve Lieve meiden,
Allereerst, alle meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd!!!!
Ik heb jullie de laatste tijd een beetje verwaarloosd, maar heb het heel druk gehad, mijn moeder en stiefvader zijn hier op vakantie (dus ben ook veel daar) en het ging niet zo heel erg lekker met mij.
Gisteren was eigenlijk mijn uitgerekende datum en alles kwam weer boven, hoe erg ik Ninthe* mis, hoe het besef er is dat ik haar niet meer even kan knuffelen of kan kussen of even naar haar kijken.
Vandaag gaat het weer wat beter, ik kan tenminste mijn tranen ophouden en een woord zeggen voor ik begin te janken.
Hoe is het verder met jullie allemaal???
Ik heb mijn Nod zaterdag of zondag, en voel "niks" geen jeukende/zere borsten/tepels, geen afscheiding, temp hou ik niet bij, geen opgeblazen gevoel van alles niks.
Ik ben er ook niet veel mee bezig geweest deze maand, en we hebben de liefde bedreven als we zin hadden (om de dag bijna hahahaah) toch heb ik vanavond besloten om zaterdag te testen, ik zal pas 's avonds of zondags ongi moeten worden, mijn ouders gaan namelijk zondag terug naar Indonesië en komen pas begin augustus terug naar nederland, stel dat ik wel zwanger zal zijn, dan kan ik dat nog vertellen voor hun vertrek.
Meiden een dikke kus en knuffel van Randy
en ik probeer weer vaker te komen.