Hallo allemaal......

Hoi,

Ik denk dat ik diep in mezelf ook pas zwanger wil worden na mijn uitgerekende datum, tuurlijk was ik blij als het vorige keer raak zou zijn geweest.
Maar achteraf is het maar beter dat ik niet zwanger was want ik heb het heel erg druk gehad met de opening van een kledingzaak en heb niet echt goed voor mezelf kunnen zorgen, weinig slaap, rare tijden eten, veel gesjouwd met zware dozen en noem maar op, stel toch dat het dan was misgegaan dan had ik me dat zelf nooit vergeven.

Mijn tepels doen sinds vandaag wel pijn, maar ben steeds bang dat ik me dat indenk.
Wat een super coole test die je kan gebruiken 4 dagen voor je NOD, en wat cool dat daar een licht streepje op staat!!!!!

Ik heb een test van DA is huis liggen (2 zelfs) de vorige keer gebruikte ik predictor maar die was deze keer uitverkocht, vandaar huismerk meegenomen.
Ik vind het zo spannend, elke keer als ik plassen moet denk ik.... zal ik dan ff.....
maar probeer echt te wachten, ben zo bang voor een teleurstelling.

Liefs Randy

haiii Randy,
Ja, dat ken ik, bij het plassen denken: zal ik dan toch maar? Zo kwam die test met die lichte streep ineens in beeld. Ik heb besloten dat ik zaterdag (nod) een volgende test ga doen, dan zou de streep duidelijker moeten zijn. En wanneer ga jij met het staafje in een plasje roeren???? Ben zo benieuwd. Hoop natuurlijk zo voor jullie dat het raak is. En vooral dat het daarna keigoed gaat. Want ook voor jullie blijven de eerste maanden toch extra onzeker........ aan de ene kant zo blij, aan de andere kant ook toch die angst voor een zwaar ongewenst afscheid..... of denk je dat dat bij jou niet zo is?
Ik ga lekker zaterdagochtend na de sporten van de andere kids neuzen op dit forum of er al iemand zwanger is........................................... gezellig.............. nog 2 dagen......
Bye, Sigrid S.

Ja een onbezorgde zwangerschap zit er helaas niet meer in, in ga ook zoveel mogelijk echo's aaqnvragen als mogelijk en hoop dat ik er na 16 weken (dan krijgen we een uitgebreide echo) toch een beetje van kan genieten.

Het liefst doe ik nu ala minute een test, maar ben alleen thuis en ben bang dat ik zwaar teleurgesteld zou zijn.

Bij Ninthe* heb ik pas ruim anderhalve week later getest, en die was zwaar posi, nog steeds trouwens.

Van het weekend kan ik het dan niet meer meedelen, want wij gaan met mijn ouders naar Amsterdam, slapen daar ook en komen pas zondag-avond thuis,

Ik hoop voor jou dat je VET posi test zaterdag hahaha.

Liefs Randy

Hallo randy, ik zelf ben nieuw op deze forum en het is voor ons de eerste ronde, dus ik heb niet helemaal gevolgd wat er gebeurd is maar ik begrijp dat je heel veel hebt geleden. ik wens je dan ook vanuit het diepste van mijn hart een heel gezonde zwangerschap die je al je lijden zal doen vergeten.
liefs, tabatha

Vergeten zou ik het nooit doen Tabatha, en dat wil ik ook zeker niet

Ik ben in november 2006 bevallen van een dochtertje Ninthe* bij een zwangerschap van 21 weken en 5 dagen, Ninthe* heeft een uurtje geleefd voor ze is overleden.

Liefs Randy

p.s. wel hopen we snel op een zwangerschap, zodat de toekomst weer wat dragelijker zal zijn.

Terug
Bovenaan