Hallo Allemaal

A

Anoniem

Guest
Hoi mede zwangere

Hier even en klein berichtje van ons. Ik Sandra had afgesproken met Marcel. Mijn vriendin moest werken. Dus ik was alleen thuis. Hij is hier bijna 2 uur geweest. Gezellig gekletst en daarna heeft hij een kleine 10 minuten aan mijn buik gevoeld. Ik heb zelf ervaren dat het geen enge vent is zoals sommige van jullie dachten.

Verder merkte ik dat zijn bericht verwijderd is. Dit vind ik aan de ene kant logisch maar aan de andere kant toch niet. Als je niet op iets wil reageren hoeft het toch ook niet.

Groeten Sandra en Karin.

PS als je nog vragen heb mag je best reageren of mailen naar Sandraen Karin@hotmail.com

Hallo allemaal

Zoals jullie misschien wel begrepen hebben mocht je reageren dan kan dat maar Sandra en Karin moet aan elkaar geschreven worden. Dus nogmaals ons email adres.

SandraenKarin@hotmail.com

Groetjes

Hoi Dames

De vorige keer op de oproep van Marcel reageerde er heel veel. En nu op onze oproep waarbij wij uitleggen hoe het gegaan is niemand. Zijn jullie geschrokken dat jullie ongelijk hadden???

Groeten Sandra Karin en???

Heb je er al aan gedacht dat de mensen het hele gebeuren willen laten rusten?? Misschien zijn ze er helemaal niet ingeintereseerd hoe het allemaal gelopen is!
Dat jij het wel heb aangedurft om die man uit te nodigen vind ik persoonlijk erg dapper. Ben ook blij dat je er zo positief over bent. Verder zou ik er persoonlijk niets mee hebben.

Groetjes guppie

inderdaad.laat het verder toch rusten.

en jullie gelijk? hahaha,ik vind het nog steeds een stom idee.laat ik het zo zeggen.

Jongens, dit is gewoon Dennis of Marcel zelf onder een andere inlog. Vandaar dat hij baalt dat we niet meer happen. Uitkijken, want dit zijn niet echt 2 vrouwen en voor je het weet trapt er weer iemand in.

En als het uit de hand loopt even een mail naar de redactie, die nemen het serieus.

Hoi meiden,

Ik heb net een mail gestuurd naar de redactie met het verzoek bovenstaand persoon te verwijderen.
Wellicht een idee om dat ook te doen zodat ze het serieus nemen.

redactie@jongegezinnen.nl

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan