Hallo Allemaal

Sandra, in je eerste berichtje schrijf je als laatste: als je niet wilt reageren dan hoeft dat ook niet.....

Waarom zet je nu dan weer een berichtje op het forum in de hoop dat mensen reageren?
Beetje wanhopig hoor!

Groetjes Sesam

hoi hoi meiden,

ik zit pas sinds een paar dg op het forum en heb dus niet meegekregen wat er aan de hand is maar krijg best de kriebels als ik dit zo lees.
wat is er aan de hand en waarvoor moeten we uitkijken?

X Nicci

Aaaaaargh.......
Ik was zo trots op jullie/ons dat we met z'n allen niet hadden gereageerd op dit (nep)bericht!!!! En nu doen we het toch weer (inclusief mijzelf!!!!!!! Ik know.......).
Boehoe!!!!!!!!!!!!1

Hoi Nicci,

De hele discussie is al van het forum verwijderd, maar in grote lijnen komt het op hetvolgende neer:

Er had vorige week een zekere Dennis, ook wel Marcel genaamd, een vraag gesteld aan ons zwangeren, of er dames zijn die het niet erg vonden als meneer een keertje bij ze thuiskwam om aan hun zwangere buiken te mogen voelen. 't Is maar wat je lekker vind!
Eventueel tegen vergoeding. Beetje vaag allemaal, maar helaas heb ik niet alles meegekregen van  wat er daarna is geschreven, omdat mijn pc een paar dagen niet werkte.
Misschien zijn er andere dames (behalve natuurlijk Sandra en haar vriendin) die je er meer over kunnen vertellen.

Groetjes Sesam

gewoon niet reageren op zo'n zieke geest en de redactie wil er misschien over nadenken om deze persoon zijn/haar ip adres te blokkeren zodat de site niet meer bezocht kan worden door deze persoon, want dit wordt storend.

verder raad ik alle zwangere dames aan alle berichten van deze  gek te negeren, dan is de lol eraf voor hem/haar/hun

Terug
Bovenaan