hallo allemaal

goedemiddag dames,
ten eerste allemaal gefeliciteerd met het zwanger zijn.

ben hier nieuw dus ben wel benieuwd.
dit word mijn eerste kindje en was best snel zwanger ben per oktober 08 gestopt met dee pil en nu al zwanger, kan het zelf nog niet helemaal begrijpen, maar ben wel super blij. als je soms de verhalen hoort dat het zo lang kan duren.
maar helemaal geloven doe ik pas na de echo.

ben nu 6 weken en een paar dagen zwanger.
nou tot horens allemaal
en allemaal een fijne zwangerschap.
groetjes mama09

hey hallo!

jij ook gefeliciteerd! Geweldig joh dat het al zo snel 'is gelukt'!
Allemaal nog erg onwerkelijk he? Dat heb ik nu ook nog hoor, maar bij ons eerste kindje had ik dit helemaal!!! Zo onwerkelijk dat je over 8maanden papa en mama bent en voor altijd met zn 3tjes! Tis echt geweldig hoor, dus geniet dr maar lekker van.

gr. Saskia.(5wk en 4dg)

Hoi Gefeliciteerd!
Onwerkelijk he! Vind ik ook. Fijn hoor dat het zo snel is "gelukt"! Kan ik helaas niet over mee praten! haha

Geniet ervan!

liefs Jacqy
6w+2

Hoi,
gefeliciteerd en welkom op het forum. Ik vond het de 1e keer ook zo onwerkelijk, zelfs met de 20-wk echo kon het nog haast niet geloven :)

Geniet van je zwangerschap,

groetjes, Yvette
5wk+1 dag

Hallo allemaal,

Ten eerste natuurlijk allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zelf ben ik ook net zwanger. Zaterdag hebben we een test gedaan en ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger (12 september is de uitgerekende datum) Omdat het nog zo pril is, is er nog niemand die het weet. Dan is een forum wel leuk dacht ik zo. Ik heb er eigenlijk nog niet zoveel ervaring mee, maar  het lijkt me wel leuk om lekker mee te kletsen, als dat mag...

O, ja dit is mijn vierde zwangerschap. We hebben nu 2 bengeltjes (een dochter van alweer 5 jaar en een zoontje van 2 jaar) en 1 engeltje.

Als alles goed gaat zal dit mijn laatste zwangerschap zijn en ik heb me dan ook voorgenomen om heel bewust ervan te  gaan genieten.

Groetjes, Mieke

Hoi hoi,

Dinsdag 2x en woensdag ochtend nog maar getest voor de 3e keer en ja hoor, zwanger...
Een hele verrassing omdat ik totaal niet verwacht had dat het zo snel "raak" zou zijn.
Vanwege een hoop wisselingen met pillen in het verleden (en toen niet zwanger geraakt) had ik mijn hoop op einde van het jaar gevestigd. Maar surprise surprise...
Het rare is dat ik niet echt  aanwijsbare klachten heb en dus een beetje een onwerkelijk gevoel heb op dit moment.
Vandaag bij de huisarts geweest en een afspraak gemaakt bij het geboortecentrum. 12 Februari mag ik voor de eerste echo.
Ben nog heel voorziggies want ben toch bang dat het nog fout kan gaan, je hoort het zoveel en in de familie/vriendenkring is het ook meer gewoonte als uitzondering.
Omdat ik het nog niet wil vertellen tot ongeveer 12 weken is het wel lekker om toch een uitlaatklep te hebben

Groetjes Deedee02

Terug
Bovenaan