hallo allemaal

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw..
Ben nu 5 weken en twee dagen zwanger, van mijn eerste kindje. Ontzettend spannend. Eind augustus gestopt met anticonceptie en vanaf begin december zwanger!! Ben echt blij dat het nog redelijk snel is gelukt. 10 september dus uitgerekend.
Voel me eigenlijk wel goed. beetje moe en af en toe wat menstruatie achtige krampen, maar ik geloof dat het erbij hoort. Nu nog heel veel moeite doen om het voor me te houden. Wil het het liefst van de daken schreeuwen.
13 februari eerste echo.

Echt leuk, zo'n forum!   Kijken en lezen hoe het bij jullie gaat.  

Veel groetjes!

Hallo allemaal,

Iedereen gefeliciteerd   met de zwangerschap.

Ik ben zwanger geworden na de 3de ronde, ook erg snel. Ben nu ongeveer 6,5 week zwanger. Ik ben een "doorzichtige moeder"zoals ze dat weleens noemen van 2 engeltjes. Ik voel me prima vergleken met de andere zwangerschappen, het verschilt ook per dag. De ene dag  heb ik last van  alle zwangerschapskwaaltjes en de volgende dag is er niets. Maar ik las dat dat wel vaker voorkwam. Over 2 weken heb ik de eerste echo.

Gr.

Hallo iedereen!

Ten eerste allemaal gefeliciteerd.

Ik kan me ook toevoegen aan het lijstje zwanger!

Van de eerste. Ik ben nu in mijn 6de week, ben 11 september uitgerekend.  Ik vind het echt super spannend.
4 februari heb ik mijn eerste echo... 6 februari ben ik jarig en dan hoop ik het goede nieuws te vertellen. Gelijk de hele familie en vriendengroep.

Bij ons is het heeeeeeeeeeeeel snel gegaan. Half november gestopt met de pil en 6 december voor het laatst ongesteld geworden.

Morgen alweer een week geleden dat we de test hebben gedaan. We konden het niet geloven. We zijn ontzettend blij!
We hebben gelijk de beide ouders gebeld. Voor de rest krijgt iedereen het op mijn verjaardag te horen. De broers en zussen krijgen het na de echo te horen. Die moeten eerst het goede nieuws horen.

Groetjes Wendy

Hoi Mama09 en alle andere forum mama's!

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, spannend allemaal he? Ik kan het nog steeds niet geloven dat er een klein baby'tje in mijn buik aan het groeien is. Ik vind het super geweldig en we zijn er enorm blij mee. Ik ben uitgerekend op 13 september en zit nu dus in mijn zesde week. Duimen dat het allemaal maar goed mag gaan en ik kijk erg uit naar de echo.

De kwaaltjes vallen tot nu toe nog mee, ik ben alleen wat vermeoeider dan anders en heb last van maagzuur. Maar dat is de ene dag erger dan de andere dag gelukkig. En af en toe last van mijn onderrug.

Tja, en dat stoppen met roken (gaat behoorlijk goed!), wie heeft dat ook??

Het is absoluut heel fijn zo'n forum waar je over je zwangerschap kunt kletsen zonder dat de rest van de familie en vrienden het nog weten. Ben benieuwd naar jullie ervaringen in de komende maanden.

Groetjes!

Ja dat roken he, ik kan daar alleen mee stoppen   als ik zwanger ben. Wegens omstandigheden was ik weer begonnen na de geboorte van de 2de nu ben ik weer gestopt en dat gaat heel gemakkelijk denk er ook totaal niet aan. In het begin had ik er wel een beetje moeite mee.  

Gr.

hai hai,
knap hoor zo stoppen met roken! Heb nooit gerookt, dus kan dr niet over meepraten, maar kan me voorstellen ookal ben je zwanger dat het toch moeilijk is.

Quint hoe is t verder met jou?

x Sas.

Hallo,

Ik heb me al eerder voorgesteld bij het vorige forum, maar heb nog noet weer geschreven. Ben namelijk ontzettend onzeker na 2x een miskraam te hebben gehad. Wel heb ik al een zoontje (2 jaar) dus ik weet ook dat het goed kan gaan.
Ik zit erg op mn lichaam te letten, van wat voel ik enzo, hebben jullie dat ook?
Ik heb ben nu sinds een weekje wel behoorlijk misselijk, vooral 's morgens, dus op zich is dat wel een goed teken... en wat ik verder heb is meer afscheiding, moe, vaak plassen, gerommel in mn buik, slecht slapen, prikkelende borsten, en vaak licht in mn hoofd en hoofdpijn. Dat laaste kan dat op bloedarmoede wijzen? Heb regelmatig het gevoel bijna flauw te vallen namelijk...
Ik heb over 2 weekjes mn echo en ben er zooo zenuwachtig voor!! Als het maar goed is... tuurlijk kan het daarna alsnog mis gaan, dat weet ik wel, maar toch...
We hebben het nog aan niemand vertelt behalve aan 1 vriendin. We zullen dat pas doen na een goeie echo denk ik.
Hebben jullie ook veel steekjes in je baarmoeder? Ik heb dat nog maar een paar keer gehad nu, soms blijft dat zo dagen weg. Wel heb ik bij mn liezen steekjes enzo.. pffffff.... wat is die eerste periode onzeker...
Nou meiden, ik hoop dat het met iedereen goed mag blijven gaan en we met zn allen hele mooie en gezonde baby's mogen krijgen in september!!!!!
Oja, ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger...

Groetjes Kwebbel80

Allereerst iedereen gefelicteerd:) Spannend allemaal..    
@kwebbel80:   ik ben exact net zolang zwanger als jij!
En ik heb ook dezelfde kwaaltjes..   snel moe, gevoelige borsten, af en toe menstruatie actige krampen, misselijk etc.. Maar goed, dat zijn de welbekende klachten en het is voor een goed doel!
Ik ga het onze ouders dit weekend vertellen, we kunnen het bijna niet voor ons houden! Maar de rest mag het weten na de eerste of twee echo? Ben erg benieuwd hoe zo'n echo eruit ziet en of alles goed is.. en dat ik voor die tijd geen miskraam krijg, want ik lees wel erg vaak dat dat gebeurt :S

Vele plezier met de zwangerschap iedereen!

Terug
Bovenaan