Hallo allemaal!!!

Nou het is hier erg stil daar kunnen we met ze allen wel weer wat verandering in gaan brengen door weer wat te gaan posten.

Alle eerst hoe gaat het met jullie?? en hoever zijn jullie nu??

Ik ben morgen 30 weken ik ben dus 1dec uitgerekend en ik zelf denk dat ik een november moeder ga worden, maar dat zal de tijd wel leren.

Ik voel me niet elke dag goed ik heb echt een super dikke buik en ben het echttt heeeeel erg zat, maar ja ff doorbijten en dan weet ik ook weer waarom ik het nu doorsta.

Ik hoop iets van jullie allemaaaaaaal te horen en dat we nu het weer wat kouder gaat worden buiten ,ik bedoel dat de herfst er weer aan komt dat weer wat actiever gaan worden op dit forum, het was op het andere forum ook echt gezellig!!!

Groetjessss Mina

hallo mina,

ik ban vandaag 27 weken en 1 dag, nog precies 90 dagen te gaan tot de uitgerekende datum van 20 december.
ik voel me doorgaans goed, alleen verschrikkelijk last van brandend maagzuur in m'n keel.

ons zoontje is de laatste tijd ontzettend druk bezig, waarmee? dat weet niemand. de ene keer schopt hij in mijn zij en nog geen halve sec. later krijg ik een stomp tegen m'n ribben.

ik persoonlijk kan niet wachten om te zien hoe hij eruit zal zien, ik hoop dat je je snel beter voeld.
nog even volhouden.

liefs milou

Hallo,

Ik ben het ook heel erg zat. Ik ben heel erg moe en de afgelopen anderhalve week was eerst onze jongste dochter ziek, toen mijn man op zijn oppasdag terwijl ik naar cursus moest en vervolgens mijn oudste. Ik ben met name degene geweest die eruit is gegaan als er een kind 's nachts huilde. Dat is vaak maar kort, maar het is wel een onderbreking van mijn nachtrust. Eén dag heb ik zelf thuis opgepast en iets thuis gewerkt en de rest moet ik verder in tijd compenseren.
Met een vierdaagse werkweek is het allemaal wel wat druk.
Gelukkig hebben mijn man en ik samen afgelopen zaterdag veel aan het huishouden gedaan, dat ook even vertraagd was door al dat ziek zijn. Als alles dan weer schoon is helpt het wel je stemming.

Verder hebben we sinds januari al geen contact met mijn schoonouders. Zij en mijn zwager en schoonzus weten niet dat wij in verwachting zijn van nummer drie. Omdat ze zich tijdens de zwangerschap van de jongste (middelste) en vervolgens de kraamtijd echt misdragen hebben, wilden we het rustig houden. Het is vooral aan mijn man om aan te geven hoe hij verder wil, maar we staan er samen in. Hij wilde met ongeveer zes maanden ze wel informeren.
Het is nu ongeveer 6 maanden. Het is niet makkelijk om te bedenken hoe dat in te kleden en vooral zoveel mogelijk gedoe te voorkomen. Hij heeft nog wel wat contact met zijn broer. Het wordt waarschijnlijk een telefoontje naar hem en een brief naar zijn ouders. We willen ze graag nog een kans geven, maar dan wel binnen redelijke grenzen.

Ik sta verder misschien wat weinig stil bij deze zwangerschap. Met twee van die kleine meisjes om je heen, gaat dat volgens mij al snel. Volgende week dinsdag begin ik met zw.yoga. Ben benieuwd. Wel goed om een vast moment te hebben om even alleen maar daar mee bezig te zijn.
Aanstaande donderdag ga ik naar de vk. Vorige week is nog m'n hb geprikt en ook mijn bloedsuiker, maar ik vermoed dat alles goed is, omdat ik het anders wel al had gehoord.

Ik ben wel weer nieuwsgierig wat voor meisje dit zal worden. Wel nog "even" door de bevalling heen.

Dat was het voor nu.

Sterkte allemaal en tot schrijfs.

Hoi milou en mp3kind,

Nou hier ook vreselijke maagzuur zit de hele dag aan de rennies en melk helpt ook wel, ik heb nog nooit zoveel melk gedronken, zou wel een spierwit kind uitkomen hahahahahah, bij mijn dochter at ik de hele dag sinasappels en geloof het of niet maar ze was zo oranje als een sinasappel met de geboore lol!!!

Beetje rot mp3 dat je je nu druk moet maken om je schoonfamilie zet het wat van je af en denk maar zo makkelijk mogelijk.
Ook ik ben minder met deze baby bezig en ik weet ook zeker dat het komt omdat ik twee kiddies rond heb lopen je bent gewoon te druk, alhoewel savonds op de bank zit ik ook echt wel aan mijn buik de schoppen te bevoelen.

En jaaa de nieuwschierigheid word ook al wel erger naar hoe zal dit manneke er uit gaan zien lijkt hij op mijn dochter of juist op mijn zoon want we hebben nu twee verschillende kinderen.

En hebben jullie alles al klaar??? ik dus nog niet heb wel wat spullen gekocht maar nog niets neegezet ik ben nu ook veel lakser als de vorige keren.

Nou groetjesss en nog ff doorzetten he!!!!
Mina

Wij zijn zeker nog niet klaar. We maken een kamer in een kamer en dat betekent een wand plaatsen... en niet zo maar één! Met een raampje een schuifdeur een knik en bovenin een S-bocht om spullen op te kunnen zetten van zowel de ene kant als de andere kant. Aan de andere kant houden we nog net een klein pc-hok over, waar ook al onze papieren staan en nog wat naslagboeken. Dan moet de jongste/middelste naar die kamer doorschuiven. Voor de babykamer zijn we dan weer zo klaar.
Ik wil wel nog vogeltjes van triplex maken. Bij de oudste hadden we als thema lieveheersbeestjes, bij de middelste vlinders en nu voor de jongste vogels. Hadden we zelf 2 figuren uitgezaagd voor aan de muur.
Ook nog een naambordje.
Verder moet er voor de middelste nog een gordijntje worden gemaakt.
Ook moet ik de kleren van de oudste uitzoeken en vooral wat jongenskleren die wij op voorraad hadden wegdoen.

Voorlopig nog wel zoet dus.

Ja, 's avonds voel ik ook aan mijn buik. Het lijkt ook wel meer dan bij die andere 2 's avonds zich af te spelen. Ook wel op mijn werk. Dat zijn momenten waarop ik het gewoon meer merk.Ik kan mijn buik soms zien bewegen.

Verder moet ik nog verder met babyboek, geboortekaartje uitzoeken, gedicht daarvoor uitzoeken, foto's bestellen en inplakken, pc-inhoud ordenen. Ik zal me dus voorlopig niet vervelen.
Verder vooral veel slaap nodig.

Groetjes,
Tamar

Hallo

wbt de maagzuur, ik heb bij de apotheek Antagel voor gekocht, dat is een melk/achtig drankje en helpot super!!! Rennies zijn zeker niet! aan te raden hoor, tijdens je zwsch!

Ik ben 28 weken vandaag, kindje is officieel levensvatbaar, jeeeeh! Vind ik wel een mijlpaal. Kind zit al heel laag, voel het af en toe echt tussen mijn benen kriebelen, heel eng. Ik voel het ondanks mijn voorliggende plancenta wel goed bewegen, zie ook idd af en toe buik helemaal golven.
Ze zeggen dat ik een mooie buik heb, ik draag het ook echt naar voren, ben ik wel blij mee, maar heb wel ondersteuning nodig in de vorm van zo´n positie slip met verstevigde buik eraan weetjewel? Heel elegant ahum haha.

Ik heb alles al klaar, fijn hoor. Van de kamer tot kinderwagen en muziek mobile. Alleen de box staat (natuurlijk) nog niet. Ik ben lekker vervroegd met verlof (vanwege mijn extreem lage bloeddruk) dus ben lekker aan het keuvelen thuis. Af en toe een schoonmaak-en opruimwoede doorstaan en verder lekker bij Zeeman lekker veel kopen voor het meisje wat komt....zo leuk...al die jurkjes e.d.....

sterkte iedereen, geniet er van.

gr, Suus

Even vraagje suus, waarom geen rennies???

Hier word het gwoon aangeraden hoor en ik heb ze bij de andere twee ook gebruikt!
En de antagel ken ik zeker maar krijg het moeilijk door mijn strotje word er echt misslijk van bahh.
Groetjes Mina

hallo,
ik ben nu 27 weken zwanger van onze eerste:D
het gaat allemaal nog wel goed nie misselijk geen maagzuur alleen smorgens als ik wakker word hele erge buikpijn maar das over zodra ik naar de wc ben geweest.
qua zenuwen valt het ook nog wel mee ik had het erger verwacht vooral omdat het de eerste keer is.
23 dec is de dag dat ik uitgerekend ben dus dat word een druk maandje haha.

grtz jessica

Terug
Bovenaan