Hallo allemaal!!!

hallo allemaal.
nee wij zijn nog lang niet klaar met de kamer.
we zijn nog bezig met behang steken al is dat morgen wel af, (hoop ik). ben morgen 28 weken,
en heb een doptone aangeschaft om mezelf bezig te houden.
ik vind nix fijner dan de hele dag luisteren, als ons kereltje ertegenaan schopt hoor je weer eens wat anders hahaha.
veel zeggen dat je je zelf gek maakt als je nix hoord, maar dat valt nu met bijna 28 weken wel mee, als ik nix hoor voel ik wel wat, en andersom.

volgende week verfen in de kamer en vloer er in, en dan mogen de meubeltjes van mij wel komen.

succes allemaal, liefs milou

Ik ben vandaag 27 weken en 2 dagen.
Alles gaat eigenlijk wel prima.
Begin mijn bil/rug wel te voelen en de nachten zijn zwaar (schoppen vd baby, plassen, niet lekker liggen...), maar voor de rest geen probleempjes!

De babykamer is zo goed als af, wil alleen nog een schommelstoel en de gordijnen en vitrage komen over 2 weken.

Mijn lieverd had vandaag 2 schapenvachten gekocht, één voor mij, naast t bed (hebben houten vloer, is zó koud!) en één voor op de babykamer!
Dat vond ik nou zo'n lieve verrassing!!

Rennies mag je zeker wel gebruiken hoor, tijdens de zwangerschap! Kan absoluut geen kwaad.

En voor de honderdste keer....zucht.... ik kan zó niet wachten tot het eind december is!!!!

Groetjes.

Terug
Bovenaan