hallo allemaal

Dag allemaal,

Ook ik wil me even voorstellen. Ik ben Linda en voor de 2e keer zwanger. We hebben al een zoontje van 1 jaar. Gisteren hebben we positief getest en kunnen het eigenlijk nog niet bevatten. We hadden een 2e zwangerschap nog niet in de planning, maar wel bewust t risico genomen, we zijn erg blij met dit cadeautje!!

Mijn uitgerekende datum is 26-9, vandaag precies 5 weken zwanger.

Voor iedereen een fijne zwangerschap gewenst!

Groetjes Linda

Trouwens, een zwangerschap heb je natuurlijk niet 'in de planning'. Staat er een beetje raar, maar kan het niet meer wijzigen of verwijderen.. Wil niemand voor t hoofd stoten, ik vind een zwangerschap altijd een groot wonder!

Dank jullie wel! Vind het nog zo onwerkelijk, echt heel raar. Misschien komt het doordat we er 'niet mee bezig' waren, maar heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben!

Jullie trouwens ook gefeliciteerd!!

Hoi Mama van w,

Welkom bij de septemberclub en gefeliciteerd natuurlijk! Ben zelf nu 8,5 week zwanger en ook nog niet helemaal aan het idee gewend. We waren er wel mee bezig, maar ik denk dat ik het pas echt geloof als we donderdag de echo hebben gehad.

Hoi mama van w, welkom. zelf heb ik een dochtertje van 17 maanden en ben ook de 26e uitgerekend. wij hadden het ook niet in de planning staan, maar namen ook bewust het risico. een zwangerschap is zeker een wonder, ben ook nog niet aan het idee gewend, maar ik voel me wel zwanger. ik heb continue een weeig gevoel, bleh. ach het is voor een goed doel.

liefs Debby

Van harte!
Ik ben 10 dagen eerder uitgerekend. Het is een spannende tijd, over 2 weken hebben we de eerste echo. Bij is het gepland, de eerste keer ging mis vorig jaar, maar gelukkig nu weer snel raak. Ik wist het al snel omdat we er mee bezig waren, maar ook omdat ik me weer zwanger voelde (weeig gevoel en super gevoelige borsten). Bij ons is het de eerste.

Geniet ervan!
Groetjes,
El

Terug
Bovenaan