hallo allemaal!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier,en vandaag gaan we er voor om een 2e kindje te krijgen. Ik (nog ) goede moed en wil allerlei inss en outs met jullie delen. Ik heb al een prachtige dochter van 3. Maar ehh,is er 1 grote groep forumers of allemaal groepjes? Ik hoop ook dat jullie kerstwensen en voornemens voor het nieuwe jaar uitkomen hihi.
grtn,
elise

Hoi elise,

Welkom! Groepjes? Euh... Heb ik geen idee van, zit hier ook nog niet zo lang :)
Leuk dat jullie voor een tweede gaan, hier onderweg naar een eerste.

Groetjes!

Welkom elise!

Ik ga ook voor mn 2e en ook pas in mn eerste ronde dus wie weet gaan we gelijk op ;)

Wens je hele fijne dagen en een heel vruchtbaar jaar toe

Groetjes, Sharon

Welkom bij de club! Spannende tijd weer! En indd....geen groepjes hoor, gewoon gezellig met z'n allen....

Succes! Liefs Lynn

Hoi! Welkom!

Wat leuk, een tweede!
Hopen op weer een gezond wondertje!

Zoals je hierboven al leest, geen groepjes en geen narigheden naar elkaar toe. Ik lees wel eens andere forums omdat ik dan via Google iets aan het zoeken ben, nou, niet overal laat men elkaar in hun waarde.
Het is serieus, gezellig en soms ook vieze praat hoor over slijm enzo...ach moet kunnen toch?? haha

Groetjes!

Welkom...

Succes met proberen voor een tweede hoop dat je snel zwanger mag zijn...
Hier geen groepjes...Alleen altijd een luisterend oor (lezend oog) hihi...

groetjes

Welkom, ook wij zijn bezig voor de tweede. Mijn zoon is vandaag 2 geworden. We zitten helaas al wel in ronde 7, maar niet getreurd, vol goede moed gaan we steeds weer aan de slag.
En idd geen groepjes, gewoon lekker alles van je af schrijven. Het is heerlijk, zeker als je nog aan niemand verteld hebt dat je bezig bent voor een kindje. En met je man/vriend praat je misschien troch anders over slijm enzo. hahaha.

Terug
Bovenaan