hallo allemaal!

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Mijn man vertel ik niet over dit forum want hij wil liever passie tijdens de sex en niet praten over ovuleren nod en red devils hihi. Dat deel ik wel met jullie. Ik moet mijn foliumzuur tijdens het ontbijt nemen (staat op de verpakking) dus leg ik het potje op de keukentafel zodat ik het niet vergeet. Maar ehh. Dan kan iedereen er wel achter komen dat we bezig zijn.. Verstoppen heeft niet echt veel zin, dan vergeet ik ze in te nemen.... Ik ga nu even kijken of er nog mensen nieuws hebben, altijd spannend die nod dagen.

grtn,
Elise

Je kan je potje ook op de wastafel zetten, als je dan 's ochtends recht uit bed de badkamer in komt kun je hem met een slok water innemen. Dat komt niet zo nau hoor.

Hoi Elise
Leuk dat jullie voor de 2de gaan. Ik zag je op de NOD lijst staan vlak rond mijn NOD datum (als ik van 28 dagen cyclus uitga, dat moet ik ervaren en jij wrs ook?), dat wordt ook mijn eerste ronde. (en voor mij dan mijn eerste kindje) Ben je ook pas gestopt met de pil? (ik had gisteren mn laatste pil) Ik heb mijn foliumtabletjes gewoon in een laadje en nu wordt het al een gewoonte met innemen
@ benerklaarvoor. Jij schreef naar elise dat je ook voor de eerste rondje gaat, ook net gestopt dus met de pil? Leuk dat we alledrie rond dezelfde periode zitten voor ronde 1.
Spannend zo allemaal. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger.

ik ben ook weer nieuw( ga voor de derde) en hoop ook gewoon op respect naar elkaar..maar tot zo ver ziet het er vriendelijk uit op deze site haha
je kan tips lezen,en ook weer geven..

voor het foliumzuur..gewoon naast je tandenborstel in de badkamer ..:)
wij houden het ook nog wat stil..

succes

Terug
Bovenaan