hallo alweer 31 wk zwanger

hoi ik zal me even voorstellen.
ik ben miranda en ben getrouwd met kees en ik heb al 2 kinderen een jongen(6) en een meisje(2) en ben nu zwanger van de derde enben eigenlijk uitgerekend op 4 nov 2010 maar dat word eerder eind okt en dat gaat ook een jongen worden.maar omdat we bij de tweede alles hebben weggedaan omdat we eigenlijk geen kinderen meer wilde en toch nog eentje krijgen (wel welkom hoor) moeten we nu weer alles opnieuw aanschaffen.maar dat gaat maar mondjes maat omdat we niet erg veel geld hebben (zoals menigeen) en aangezien ik eind okt moet bevallen met een keizersnede.maar verder zijn we erg blij met de kleine en zien uit naar de bevalling.groetjes miranda
 
zo ik heb nu alles bij elkaar.geen dingen meer nodig behalve een huis.maarja de gemeente werkt niet echt mee gelukkig de maatschappelijk werker wel en krijg ik waarschijnlijk een woning via de tussenvoorziening.maar verder gaat alles goed met ons en de baby laat regelmatig van zich horen.en voelen. k voel me erg fit maar dat komt omdat ik per dag z'n 36 km fiets om mijn zoontje naar school te brengen en te halen.
 
Terug
Bovenaan