hallo andere baby's

Hoi andere baby's,
net zoals mijn mama typen jullie mama's er ook driftig op los op dit forum. Ze geven elkaar altijd tips en zo. Dus ik dacht ik zal ook eens een paar goede tips geven over hoe je je mama voor de gek kunt houden met eten !
Als je geen honger meer hebt of geen zin meer hebt om te eten dan begin je gewoon met je speen te spelen in je mond. En als je die speen er dan uit hebt gewerkt dan houdt je daarna gewoon je mond stijf dicht.
Als het je mama dan lukt om toch de speen weer naar binnen te duwen en zegt dat je toch echt nog een beetje moet drinken, dan doe je gewoon 2 slokjes (slim he.... want ze zegt er niet bij hoeveel een beetje is, dus dan doe ik precies wat ze zegt) en daarna stop je weer.
Of je doet gewoon net alsof je drinkt. Dus je krult je lippen wel om de speen en maakt zuigbewegingen, maar drinkt niet echt.
Uiteindelijk geeft ze het dan wel op.... en als verrassing kun je haar dan ook nog een lekkere spuitluier met poep tot aan je nek nageven......
Groetjes van Quinn (22-01)
Zoon van Veerle

Hoi Quinn! Leuk iets van jou te lezen. Ik houd mama ook vaak voor de gek.
Als ik geen honger meer heb dan duw ik met mijn tong de speen eruit.
Als mama door duwd dan drink ik ook 2 slokjes en laat ik het weer uit mijn mondje lopen,moet mama mij ook weer een ander shirtje aandoen. Ik vind dat het leukst als we weg moeten komen we lekker weer te laat. Als mama mij ergens de fles wil geven wacht ik tot ze de auto ingepakt hebben en als ik in mijn maxicosie moet ga ik zo hard huilen en driftig op zoek naar eten dat ze de auto weer uit moeten laden en mij eerst eten moeten geven. Als je nog andere leuke ideeen hebt hoor ik het graag!!
Groetjes Teun. Zoon van Mikkie

Hoi baby's,
Sinds een paar dagen bijt ik dan in mama's tepel. Dan weet ze ook dat ik genoeg gehad heb. Zo raar dat ze dan schrikt he?

babyknuffel van Vera

Hoi allemaal,

Ik hoef mijn mama niet voor de gek te houden, ik denk dat ze mij voor de gek houdt! Ik ben nooit klaar met drinken, maar toch is dan plotseling de fles leeg. Zit ik nog lekker lucht te zuigen, haalt mama abrupt de fles uit mijn mond! Ik maak dan nog wat zuigbewegingen in het luchtledige met getuite lippen, maar mama begrijpt die hint nooit. De speen blijft weg. Daar leg ik me dan maar bij neer. Wel doet ze er dan heeeeel lang over voordat ik eindelijk op haar schouder lig voor het boertje. Ik moet kreunen en spartelen voordat het zo ver is, het voelt als uren!!!
Oh ja, en die spuitluier of gewoon lekkere poepluier? Dat doe ik het liefste in een schone luier, als ik net verschoond ben, net mijn broekje en sokjes weer aan heb, maar nog wel op de commode lig...

Groetjes, Christian
Vandaag precies 9 weken oud!

Hoi allemaal,

ik laat ook lekker de melk uit mijn mond lopen als mama me toch de fles door blijft geven. Die domme mama's snappen er ook helemaal niets van! Weet je wat ook leuk is: als mama je wakker maakt voor de laatste fles gewoon doorslapen! Dan krijgt ze er lekker helemaal niets in en mag je snel weer lekker slapen.

Ik vind poepen ook het lekkerst in een hele schone luier, maar plassen is het fijnst als je helemaal geen luier aan hebt en dan het liefst nadat je die dag al een keer schone kleren aan gekregen hebt. Ik heb ook zo veel leuke kleren, eigen schuld mama, dan had je me maar niet zo veel kleren moeten geven.

Nog een tip: Als je dan toch over je eigen kleren heen spuugt, doe dat dan ook over die van je moeder heen, kan je je lekker samen gaan verkleden.

Leuk, he, kattekwaad uithalen. Ik kan niet wachten tot ik eens kan gaan kijken wat er toch allemaal achter die deurtjes in de keuken zit. Wie weet kan ik straks alles lekker uit de kastjes rukken, ik moet toch ook weten waar ik alles moet vinden!

Succes met jullie mama's, want soms zij die toch wel erg vervelend (waarom moet ze toch altijd mijn ogen schoon maken, ik heb toch geen last van die prutjes).

Groetjes Laura

Hoi, hoi,

Nou, ik drink toch altijd al slordig (mama zegt dat ik een klein Floddertje ben), maar nu heb ik ontdekt dat ik aan mijn spuugdoek kan trekken. Dus ik trek met twee handjes mijn spuugdoek weg en laat dán al de melk uit mijn mond lopen. Hahaha, dan zit het zelfs in mijn oren!
En als ik melk terug geef als ik een boertje doe, kruip ik eerst met mijn hoofd in mama's nek. Dat vindt ze heel lekker, dus dat mag wel. En als ik dan die melk op voel komen, dan mik ik precies in haar decolleté, hahahahaha!
En dit moeten jullie ook eens proberen: een beetje hikken met melk in je mond. Als mama dan komt kijken, zegt ze 'aaaaahhhh, geef je melk terug?'. En als ze zich dan over me heen buigt om het weg te halen, doe ik pppprrrrrffffwwwwrrrrr met mijn lippen. En dan zit het overal!!! Lachen, he?

Enne, ik poep ook het liefst in een schone luier, hoor. Mama zit toch ook het liefst op een schone wc?

Groetjes,

Esther

Ha mede rakkers,

weet je wat pas leuk is, als mama je net BV heeft gegeven. en je klaar bent omdat er echt niks meer uitkomt. net doen of je nog honger hebt, en als papa dan helemaal naar benden is gelopen en een flesje heeft klaar gemaakt in de keuken, deze heeft verwarmd en hem naar boven heeft gebracht!
hem lekker niet willen! haha!
en weet je wat pas leuk is bij je tante op schoot gaan zitten en dan naast de luier poepen, zodat jou kleren en die van haar vies zijn!!! is ook aan te raden bij lastige schoonmoeders.
en dikke scheten laten is ook erg grappig! vooral tijdens het drinken zelf! is er gelijk weer meer ruimte in mijn buik.

succes ermee, en ik ga nog eens bedenken wat ik nog meer uit kan gaan halen!

groetjes Thom 7 weken oud alweer!  

Hai hai, wat denken jullie van de hele dag wakker blijven en mama maar
achter de kinderwagen rondjes laten lopen zodat ZIJ moe word, en ik
niet!! hihihi.
Maar ik plaag niet alleen mijn mama, ook oma krijgt er geregeld van langs...
Lekker spugen zodat zij haar helemaal moet verkleden..(tot de bh aan toe!!)
Ik vind die verhaaltjes van jullie wel leuk, dan kan ik ook eens achter de
computer in plaats van mama,
Nou, tot schrijfs!!! Knuffel van Fenna!
(ik ben alweer 10 weken !! Wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt!!)

Terug
Bovenaan