hallo andere baby's

Hoi allemaal,

Wat dachten jullie van deze, ik ben nu 15 weken en slaap al 10 weken door. Doe dat gewoon omdat papa en mama dat fijn vinden. Maar om ze te verrassen werd ik gisteren om 4.15 wakker en ging niet meer slapen voordat ik gegeten had.
Dit was eigenlijk een verrassing speciaal voor mama omdat ik haar de vorige avond niet had gezien omdat ze moest werken hihihihi
O ja, net als de meeste van jullie poep ik graag in een schone luier en plassen die ik graag als ik mijn blootje lig hihiihi

kus Evi

Hallo beebjes!!!

Rhune hier...Ik ben ondertussen al bijna 7 weekjes!! Wat gaat ie rap he?!
Leuk om eens te lezen hoe het met jullie gaat,en wat een leuke verhaaltjes!!
Ik behoor ook tot de club van de kapoentjes...Ik breng het liefst ganse dagen op mijn mama haar arm door.Als ze mij in  de box  legt begin ik lekker te wenen.Zo ben ik dus te weten gekomen dat mijn mama mij niet graag hoort wenen dus begin ik al maar te wenen als ze nog maar naar  de box  loopt...Goed van mij he en het werkt ook nog!!!

Gister waren we naar de kermis geweest.Echt leuk hoor!! Ik kijk er naar uit om volgend jaar op de paardemolen te zitten en eendjes vangen lijkt me ook super!! Of misschien potten gooien...is toch wel stoerder he? Ben tenslotte ook een stoere kerel!!

Seg maar ik ga weer eens lekker slapen (op mama haar arm) Zalig toch!!!

Groetjes Rhune

Terug
Bovenaan