Hallo collega november 2011 mama's

Graag zou ik bij jullie aanschuiven.
Als eerste iedereen van harte gefeliciteerd.
Van de week een test gedaan en ik bl
eek zwanger van ons derde kindje.
Volgens mijn eigen berekeningen zal ik rond 12 november uitgerekend zijn.
Ik vind het wel een hele vreemde situatie. Ons hele leven gaat omgegooid worden. We hebben al 2 zoontjes van 5 en 8 en al heel lang uit de luiers enzo.
Aan de ene kant dus heel onzeker en aan de andere kant heel dankbaar.

Vinden jullie het leuk om een lijst te maken met onze namen? We zouden dan in een paar woorden ons zelf voor kunnen stellen. Bijvoorbeeld:

Sarah-37- derde kindje- 12 november

Mochten jullie het een goed idee vinden dan hoor ik het wel.

Gefeliciteerd met je zwangerschap Sarah. Was het een grote verrassing dat je zwanger bent, of waren jullie er heel bewust mee bezig? Wel super dat de twee oudsten het zo bewust kunnen meemaken nu en straks echte grote broers zijn. Geniet ervan!

En lijstje lijkt me leuk, voeg mij maar toe.

Melian - eerste kindje - 5 november

Hoi Melian,
Bedankt voor je leuke reactie.
En je hebt gelijk de reactie van de jongens op de baby lijkt me echt het mooiste wat er is. ( ik ben er zelf ook blij mee hoor ;-))

Mooi dan maak ik een 'lijst' en ..... jij komt bovenaan

Hoe gaat het met jou? Heb je al 'zwangerschapskwaaltjes'?

Het gaat hartstikke goed. De grootste kwaal waar ik mee te kampen heb, is de onzekerheid die me af en toe van mijn stuk brengt. Verder geen misselijkheid, hoofdpijn, slapeloosheid... Ik ben, denk ik, een bofkont ;-)

En jij? Hoe voel jij je? Waren jouw zwangerschappen vergelijkbaar?

De eerste zwangerschap was een crime. Alle zwangerschapskwalen heb ik toen wel gehad ( is toen ook ingeleid). Dat was al vanaf week 4.
De tweede zwangerschap was een stuk beter en ik werd toen pas misselijk vanaf week 7.
Nu heb ik alleen gevoelige borsten en net als jij ...die onzekerheid.

Ik hoop voor je dat er verlopig geen kwalen bijkomen want met alleen de onzekerheid komen we de zwangerschap wel rond ;-)

ps je staat nog steeds bovenaan ;-))

Gefeliciteerd en welkom! Leuk een nakomertje, je kinderen zullen het vast ook geweldig vinden! Was het voor jezelf een grote verrassing? Of wilden jullie het graag?

Ik heb een zoontje van 2 en een stiefzoon van 11, die dadelijk naar de middelbare school gaat....bij ons dus een 'vroegkomer' ;-)

De lijst is een goed plan!

Mickey 33 jaar 2e kindje 30 okt uitgerekend, zit net op de grens okt nov...

Grtjs mickey

Hoi Mickey,
Met 30 oktober stoot je Melian van de eerste plaats;-).

Ja het was een hele verrassing (nog steeds), maar daarom niet minder welkom!!!!
Jij ook van harte gefeliciteerd met je vroegkomer!
En een hele fijne zwangerschap gewenst.

Hey! What happened!? ;-)

Ik hoop voor je dat je deze zwangerschap kwaalloos doorkomt. En anders... naja, dan is het ook voor een goed doel, toch?

Echt leuk dat leeftijdsverschil. Mijn zus en ik schelen 9 jaar (zij is ouder) en ik heb het altijd super gevonden om zo'n grote zus te hebben. Zij vond het na haar pubertijd (haha) ook leuk. Je maakt iedere fase van elkaar zo bewust mee op die manier!

Terug
Bovenaan