Hallo collega november 2011 mama's

Hoi Gefeliciteerd sarah.

Ik ben zwager van ons derde kindje en wij hebben al 2 dochters van 5 en 3,5. Het lijkt mij geweldig om het ze straks te vertellen. Vooral onze oudsten wil al heel lang een baby erbij. Dus dat wordt straks genieten (hoop ik) De meiden kunnen het nu echt meebeleven. Tot nu toe heb ik als kwaaltje dat ik erg moe en chagerijnig ben. Ik kan altijd een hoop hebben van mijn kinderen maar op dit moment is mijn lontje erg kort. ik hoop dat dat snel overgaat want ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk om zo vaak te moeten grommen. Geniet ervan en je mag mij ook op de lijst zetten
Mamawil 3e kindje 11 november

Heeej gefeliciteerd!!

Super zeg! nog een kindje erbij...Ik denk dat je kids het helemaal geweldig vinden straks, trots op hun kleine broertje of zusje!

en wat heerlijk dat je nog niet echt klachten hebt!!

Hier zijn ze er op en top...:D haha, Ik heb een dochter van maart vorig jaar (over een weekje wordt ze 1) en nu dus zwanger van de 2e. Bij haar had ik ook erg last van misselijkheid maar toen pas vanaf 7 weken..en nu was dat de reden dat ik erachter kwam zwanger te zijn...Hartstikke gewenst hoor..;)en dag voor ik eigenlijk ongesteld moest worden hing ik al boven de toilet...:S Dit dus al ruim 2 weken nu..! maar ach wie weet is het nu wel eerder over! Merk dat chaggie gedrag ook wel...terwijl je het helemaal niet wil reageer je soms zo bot en kortaf!:S
Maar op naar de mooie periode zonder misselijkheid;)

Groetjes Liesbaby

@ Melian ..... sorry ;-)
@ mamawil ... je staat op de lijst en een fijne zwangerschap gewenst!
@liesbaby...het positieve aan misselijk zijn is dat je zeker bent dat je zwanger bent;-)

Terug
Bovenaan