hallo eerste berichtje

hoi

nou hier zijn jullie dus te vinden....ik was al bang dat er niemand meer was.ik ben rilana en ben bevallen op 02-02-08.van een meid indy-rose.
we wonen in noord hollend in het gezellige schagen.

Hallo allemaal,

Ik ben Trudi, van het februari en het maart forum.
Ik was uitgerekend op 12 maart, maar ben bevallen op 12 februari.
Onze dochter Jasmijn is met een keizersnede gehaald en was 45 cm. kort en 2660 gram licht. Inmiddels is ze 63 cm lang en 6500 gram zwaar.
Ze doet het geweldig! Ze is heel vrolijk!

Ik zelf ben 27 jaar en woon in Alkmaar! 29 augustus a.s. gaan Remco (papa van Jasmijn) en ik trouwen!!!!

Liefs Trudi en Jasmijn.

Ps.
Neem gerust een kijkje op Jasmijn haar site: www.verstraatsma.babysite.nl

Ps. Ps.
Hey Do,

Ik zag dat je nu wel een foto op het forum hebt weten te krijgen.
Ik heb even op je site gekeken en eindelijk de geweldige foto van je dochter in het zwembad bewondert. Heel erg leuk. Ik zie dat die van jou ook nog haast geen haar heeft! Die van mij ook nog niet.....  Beetje jammer!!! Ik heb van die leuke speltjes....zucht....

hoi,

Dat is even wenne, dat alles verplaatst is.
Ik ben marielle en op 16 jan in onze zoon yordi geboren.
Ik was op 4 jan uitgerekend.
Yordi is ook een lekker druk mannetje.
Wil steeds vanalles proberen en wordt boos als het niet lukt.

Ff een foto van ons mannetje in bad.
Zoals je misschien kunt zien heeft yordi al 2 ondertandjes en ergens zit de 3e er ook aan te komen nu, maar kan nog niks zien in z'n mondje.
Yordi was al vroeg met krijgen van tandjes( zo'n 4,5 maand) waardoor hij later pas andere dingen is gaan doen.( zoals omrollen.)
Ook probeert hij steeds te kruipen, maar dat wil nog niet echt lukken.

Liefs marielle

Hoi hoi,

Ik zal me ook maar even voorstellen, dat is wel zo gezellig.
Ik ben Anne en 22 februari bevallen van dochter Lara, ze was 11 dagen te laat.  Helaas geen thuisbevalling die ik zo graag wilde, maar ingeleid in het ziekenhuis omdat ik gek werd van de jeuk.
Met Lara gaat het prima, is echt al een grote meid. De laatse keer toen ik op het cb was, was ze 66.5 cm lang.
Ze kletst soms of haar leven ervan afhangt, vooral als ik met iemand aan het bellen ben. En voor de rest rolt ze lekker om en om. Wil graag rechtop en doet veel pogingen om vanuit haar rug rechtop te komen. Buikspieren heeft ze dus zeker. De kruiphouding neemt ze ook vaak aan, maar ze snapt nog niet wat ze dan moet doen. Wordt dan dus ook heel erg boos als ze ergens niet aan kan wat ze graag wil hebben.

Kortom we genieten enorm van haar.

Groetjes Anne

Hallo allemaal,

Ik ben Eveline, 26 jaar en mama van Hannah geboren op 19-02-2008. Hannah heeft een grote zus, Esther, die van 17-01-2007 is, dus maar één jaartje ouder. Het zijn 2 prachtige meiden en ik ben echt super trots op ze! Hannah is echt een grote griet volgens mij, volgende week naar het cb en dan zullen we horen hoe lang ze nu al weer is. Vooralsnog vindt Hannah alles leuk en gezellig, behalve de groente- en fruithap. Tja...malle meid! Met Esther hebben we wat problemen gehad omdat ze heel veel gehuild heeft en zich ook niet helemaal ok ontwikkelt wb haar grove motoriek. Dus hopelijk gaat dat bij Hannah straks beter, al is ze voorlopig nog niet echt een vlotte.

Groetjes,

Eveline

hoi hoi

ook ik ben er weer.
ja idd balen dat onze forums weg zijn.

nou ik heb een dochtertje caithlyn geboren op 03-03-2008 ze woog 4395gram en was 54cm

het gaat mega hard he

hier is caithlyn net 3maand

liefs mama van caithlyn

hoi hoi

ik ben van het maart forum.
Ik ben Danielle 28 jaar en mama van Dean. Dean is geboren op 11 maart en woog 4160 gram en 51 cm lang, ik was eigenlijk op 28 februari uitgeteld maar meneer bleef nog even lekker zitten.
Dean woog  de laaste keer op het cb  7010gr en 62.5 cm lang,moet donderdag weer. ben benieuwd wat hij dan weer weegt. hij zat boven het gemiddelde zeiden ze.
Hier mocht ik ook pas met 6 maanden met fruithapje beginnen en op het andere cb (6 km verder) mocht ik met 4 maanden beginnen) wie o wie moet je dan geloven.
we zijn lekker al begonnen en hij vind het superrrrrrrrrr lekker.
Even kijken wat ze donderdag weer zeggen.

groetjes Danielle

Even wennen ja, las dat onze berichten niet weg waren maar gewoon verplaatst, nou ik zie ze nergens  maar ja

Ik ben Bianca, mama van Denise (6 februari 2002) en Brenda 15 februari 2008.

Ik zal snel wat meer vertellen, maar nu huilt ze even erg, dus ik ga snel kijken.

Bianca

Terug
Bovenaan