hallo fleur,alabama,moeska,enz

Hallo meiden.

Hier is dikkidik, ik zag al weer heel veel nieuwe namen staan maar ook ouwe bekende.

Ik dacht ik laat weer eens wat van me horen maar zal voor onbekende laten weten wat er is gebeurt.
ik ben afgelopen 3 maart opgenomen met een buikvliesontsteking na een ivf poging(1ste). Daarna is het met mij alleen maar slechter gegaan.Vele ontstekingen, longembolieen enz. Mijn hart is er op een gegeven moment mee gestopt. Heb in 4 verschillende zh gelegen. 1= MCA, 2 =Vu, 3=AMC 4= erasmus zh rotterdam.
Heb aan de hart/long machine gelegen en heb uit eindelijk in rotterdam een stuenhart gekregen. Ik ben 14 juli pas thuis gekomen. Dik 22 kilo lichter. Nu moet ik dus vele dingen opnieuwe leren, zoals lopen,opzitten.

Ik kan jammer genoeg geen kinderen meer krijgen. Ze hebben ivm de ontstekingen in me buik 1 eileider met cyste verwijderd en de nadere voor d ehelft maar die doet ook niks meer. Deze halve hadden ze laten zitten ivm hormone maar ik ben dus nu in de overgang.

Ik las dat ik sommige meiden zoals fleur, moeska mag feliciteren ws wel maar dus meiden tegek en ga er van genieten jullie hebben het verdiend.

Dit is niet eenn verhaal om jullie af teschrikken maar het kan iedereen overkomen. Ze weten de oorzaak bij niet maar vermoeden wel dat het komt door de hormomen spuiten voor ivf.
Dit is mijn laaste berichtje want ik heb jammer genoeg hier niks meer tezoeken.

Alle andere meiden die jammer genoeg nog neit zwanger zijn heel veel stertke met alles.

groetjes en dikke kus dikkidik natasja

Jeetje, meis..... Weet even niet wat ik moet zeggen. Wat verschrikkelijk om te lezen, maar je komt zo sterk over! Ik kan je alleen maar heel veel sterkte, gezondheid en geluk toewensen...

Dikke kus en knuffel voor jou terug!

Anna

Jeetje ik schrik ontzettend van je verhaal.. Ben er stil van.. Ik weet nog dat er toen een berichtje kwam van je man met het slechte nieuws, dat het zo erg met je zou gaan had ik niet gedacht. Wat heb je wat doorgemaakt zeg.. Pfff..
Je positiviteit valt me op in je verhaal. Echt respect daarvoor. Ik hoop dat je snel zult herstellen en het goed met je blijft gaan!

Heel veel sterkte en veel beterschap!

Knuffel!!!

Wat schrik ik hiervan zeg!! Heb nog vaak gedacht hoe het met je zou zijn, maar dit had ik niet verwacht!
Wat een verhaal, zeg....

Ik kan niet genoeg uitdrukken hoe ontzettend rot ik het voor je vind dat jullie droom op deze manier moet eindigen... Gewoon geen woorden voor...

Hou je taai en probeer ook de leuke dingen vna het leven in te zien, hoe moeilijk het ook zal zijn!

Onthoud goed: na regen komt zonneschijn, hoe hard het ook stormt en regent op dit moment!!

Sterkte meid.

Liefs Daisy

We hebben zoveel aan je gedacht, zeker veel nieuwe namen en we hoorden voor het laatst iets van je van je man, dat het niet goed ging, maar ben blij dat we nu een berichtje van jou lezen.

niet met zon goed nieuws, maar we zijn zeker blij dat jij er nog bent, want dat was maar afwachten na wat te lezen hadden gekregen de laatste keer.

Ik wens je heel veel sterkte in de toekomst, en ben echt blij dat je weer thuis bent en dat we een berichtje van je hebben.

Het gaat je echt goed en ik wens je alle geluk van de wereld.

Lfs Wendy

Lieve Natasja,
wat ben ik blij om wat van je te horen! We dachten echt dat het niet goed met je was afgelopen, na de laatste berichten die je man hier gepost heeft! Er hebben hier heel wat kaarsjes voor je gebrand! Wat een verhaal meid, wat geweldig dat je er weer bent, maar wat een klap ook die je te verwerken krijgt. Je liefste wens die nooit meer in vervulling zal gaan.
Zoals je idd gelezen hebt, heeft het bij ons wel zo mogen zijn. IUI 5 is bij ons goed gegaan en na 2,5 jaar mag ik zeggen dat ik zwanger ben.Inmiddels alweer 22 weken. Ik durf het soms nog niet te geloven,dat het na 2,5 jaar dan toch nog gelukt is.
Lieverd, ik ben echt heel blij om weer van je te mogen horen. Ik wens jou en je man het allerbeste toe. Sterkte met het verwerken van alles en succes met de revalidatie. Ik hoop van harte dat het gauw nog beter met je mag gaan!
Een dikke knuffel,
Fleur

Jeetje Natas - ik ben er stil van....
Maar wat ben ik blij dat je iets van je hebt laten horen!

Wat een ontzettend horror verhaal!!!
Dat waarschijnlijk jullie grootste wens dit heeft veroorzaakt:-(.

Ik wens jou heel veel sterkte en beterschap met je revalidatie en verwerkingsproces. Je zult nog een lange weg te gaan hebben.

Ik snap dat je afscheid neemt van dit forum.

Doe je best!

Liefs Moeska

Terug
Bovenaan