hallo fleur,alabama,moeska,enz

Lieve Dikkiedik,

Ik ken je nog van heel lang geleden, zeker 2,5 jaar. Ik lees hier nog veel mee. En ik had ook gelezen dat het niet goed met je ging. Maar zo niet goed, dat wist ik niet.

Ik wens je heel veel sterkte met je verder herstel en met het verwerken van dit vreselijke verhaal. Ik hoop dat je blijdschap en kracht kunt halen uit het feit dat het steeds beter met jou gaat. En dat je uiteindelijk kunt accepteren dat een kindje er voor jullie niet meer inzit. Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe verschrikkelijk dat moet zijn.

Meid heel veel sterkte, het ga je goed.
Ik snap ook dat je hier niet blijft.

groet
Wenser

Meid, wat ben ik blij wat van je te horen, heb regelmatig aan je gedacht..

Pfff wat een verhaal, je weet dat t fout kan gaan met een IVF poging, maar die kans is zoooo nihil, wat vreselijk dat het nu jou nu net moet overkomen.

Maar je klinkt goed voor zover dat gaat in deze situatie, t lijkt zo makkelijk, je hebt geen keuze meer, maar dat wil niet zeggen dat je gevoel erin mee kan gaan en ik weet hoe graag je het wilde...

Wij gaan starten met poging 2, uit poging 1 2x zwanger en miskraam en 1x niet zwanger, maar de kans dat ik zwanger blijf is gewoon erg klein, dus wij denken kinderloos te blijven, ondanks dat we wel relaxed de laatste 2 pogingen willen doormaken.

Meid ik wil jou en je man heeeeeeeel veel sterkte en beterschap wensen en ik hoop dat je op een andere manier een positieve draai kunt geven aan je leven.

liefs Yosha

He meiden. Hartelijk dank voor jullie lieve berichten voor mij en me man. Ik heb t af en toe nog erg zwaar ivm verwerken dat ik met steunhart leef en moet leven. Over onze kinderwens die dus niet meer uitkomt nog niet veel over nagedacht,komt later denk ik als ik de baby spullen ga uitzoeken voor verkoop enz. Maar denk ook aan jullie. Dikke kus natasja

Hey meid,
Want ontzettend rot voor je dat je dit overkomen is! Heel veel succes met herstellen, maar nog meer: heel veel sterkte met het verwerken van dit alles.
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan