Hallo Hallo Hallo Hallo!!!! waar is iedereen?

hey,

Ik ben er ook nog hoor! Iedere dag :p Heb alleen niet altijd een nieuw idee voor een topic... Maar niet weggaan hoor!! zal mijn best doen wat te bedenken!

Liefs,

T

Meiden ik ben blij dat jullie er ook zo over denken.
Dan zullen we zelf inderdaad maar wat actiever topic's met vraagstellingen en belevenissen plaatsen.
Hier geen hyves liefhebber, dus daar kom ik inderdaad niet, Maar zoals sens al zegt, ik heb ook veel aan dit forum gehad. Heb al bij een andere mamaclub gehoord voordat ik naar het mkforum ging, en weer super blij ben dat ik weer in een mamaclub zit, en dat we alles kunnen delen.

liefs

Ik ben er ook nog iedere dag! Maar ik denk dat we nu ook in een fase zitten waarin de nieuwigheid eraf is, de 20-weken echo is net achter de rug en nu relatieve rust. Dus om nou elke dag hier te komen klagen over allerhande kwaaltjes ;-)

Maar ik kijk bijna iedere dag, dus goed idee om het een beetje te stimuleren!

Groetjes en geniet allemaal van het lekkere weer...

Hoi,
Ik ben er ook nog hoor. Lees elke dag, maar weet ook niet echt een topic te verzinnen. Ik blijf zeker lezen en zal ook eens proberen een topic aan te maken.
En het is zo'n lekker weertje, dus ook veel buiten!

Hey hey..
Ik ben er ook nog :D
Heb alleen even een weekje vakantie met mn man en we hebben het druk gehad. Geen tijd gehad dus om even te kijken.. maarr ik haal volgende week de schade zeker weer in;) Dan zit ik weer alle dagen alleen thuis!

Fijn weekend allemaal
Liefs Rosan

Terug
Bovenaan