Hallo iedereen...

Ik ben net nieuw op dit forum voor baby's die geboren zijn in Juli.
Ik ben Daniëlle en getrouwd met lief Andre. En dus sinds kort is ons leven gevuld met een heerlijk ventje. Elian is geboren op 23 Juli middels een keizersnee. En nu dus 4,5 maand oud.
Ook bestaat ons huishouden uit 3 Shih-Tzu en 1 Vizsla waar lief mee jaagt en ik loopt hondenshow met ons 3 tal. Tevens fokken wij zo nu en dan een nestje pups.
Elian vind ons 4 tal geweldig en "aait"op zijn manier de hondjes, zalig om te zien.

Als jullie nog iets willen weten hoor ik het wel.
Gr Danielle
 
hoi hoi

ik ben Rianne , mij en mijn partner Niels zijn 15 juli verblijd met een zoontje Ethan , hij is dus nu net 5 maandjes oud . na een draak van een bevalling , en ziekenhuis opnames , hebben we nu eindelijk rust met ons ventje.
en huilt hij eindelijk niet meer 20 / 24 .
en van de 4uur dat hij stil was waren dat voedingen hahaha. We hebben dus regelmatig de zon onderzien gaan en op zien komen. ik wist niet dat een mens 48 uur achter elkaar wakker kon blijven.

Maar nu gaat het super en beginnen we eindelijk te begrijpen wat dan DE roze wolk moet inhouden.
eigenlijk is het een heel lief , mannetje.
wij hadden ook voorheen een hondje , een hazewindhondje . Maar deze hebben we helaas niet meer.
Wij zijn meer travels, we hebben vrienden in Noorwegen, Amerika, Italie en Zuid-Frankrijk.
en dan blijven we uiteraard niet 14 dagen op de zelfde plek hangen. Hoe we dit met ons kleintje moeten gaan invullen moeten we nog ontdekken.
Ondanks dat feit hopen wij in ons volgende huis wel weer honden te gaan verwelkomen in ons gezin. Ik vind het heerlijk om bos wandelingen te maken, en deze dieren te vertroetelen.


gr RIanne

 
Hoi Hoi,

Ik ben Tessa, bewust jonge mama van 21 jaar.
Ik ben een alleenstaande, super trotse moeder van Jorg, geboren op 3 juli 2010 :)

Ik heb een super thuisbevalling gehad, mn moeder (nu grootmoeder) en mn nu ex-partner waren erbij en het is allemaal eigelijk erg snel en gemakkelijk gegaan. Jorg is een heel vrolijk en makkelijk jongetje. Ik kan hem eigelijk overal wel mee naartoe nemen en hij huilt alleen als hij honger heeft of moe is. Verder is het de vrolijkheid zelve.

Ik woon nu, noodgedwongen, even bij mijn ouders. Aangezien zij al een hele oude hond hebben verblijft mijn hond (turkse herder x wilde hond) nog even bij "papa".
Het klinkt heel stereotype: jonge moeder, nu alleenstaand.. woon bij ouders... Maar we hebben op de minuut af een week na de bevalling ons huis totaal af zien branden en twee maanden daarna heeft mijn vriend een hartinfart gehad.. Allemaal ontzettend zwaar en we waren allebij even toe aan rust. Vandaar, lekker oud en vertrouwd, dat ik nu bij mijn ouders woon.

Over het moederschap niet te klagen! iedere dag weer geniet ik als ik wakker word en glimlach ik bij het idee van m'n 'kleine meneer' als ik in mn bed lig.

Ook ik kan echt genieten van een lekkere bos of strandwandeling.. echt even genieten van de rust en de omgeving.

Als jullie nog iets willen weten, vraag het me gerust!
Liefs Tessa.
 
Terug
Bovenaan