hallo, ik ben Marloes

hallo iedereen,

Ik ben 27 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap.Ik vind het zo spannend allemaal.
Vorige jaar ben ik getrouwd met een turkse man. Hij is rossig/blond met krullen en groene ogen en wij zijn zo benieuwd hoe ons kind eruit gaat zien, ook blond of donker, welke kleur ogen enzo.
Ik ben 14 september uitgerekend. We hebben al 1 echo gehad, hij/zij was toen heel erg aan het bewegen. 27 april ben ik 20 weken en dan weer een echo. We willen wel weten of het een jongen of een meisje wordt.
Groetjes Marloes

he Marloes, we zijn tegelijk uitgerekend volgens mijn pretecho zou het 2 dagen groter zijn trouwens.
het is ook ons 1ste kindje. Mijn vriend is half indo en ik ben blond met blauwe ogen, dus wij hebben ook zo sterk dat we benieuwd zijn hoe het eruit gaat zien.

Waar woon je? Ik in rijswijk zh.

liefs nath

he Marloes, we zijn tegelijk uitgerekend volgens mijn pretecho zou het 2 dagen groter zijn trouwens.
het is ook ons 1ste kindje. Mijn vriend is half indo en ik ben blond met blauwe ogen, dus wij hebben ook zo sterk dat we benieuwd zijn hoe het eruit gaat zien.

Waar woon je? Ik in rijswijk zh.

liefs nath

Hallo Marloes!

Welkom bij de september mama`s!
Het is hier heel gezellig.
We delen veel ervaringen, tips en andere dingen dus lekker mee beppen ( op zijn brabants).

Gezellig.

Groetjes

Hallo Marloes!

Welkom bij de september mama`s!
Het is hier heel gezellig.
We delen veel ervaringen, tips en andere dingen dus lekker mee beppen ( op zijn brabants).

Gezellig.

Groetjes

AAN Nathalie
Hoi, ik woon in Rozenburg, mijn vader woont toevallig in Rijswijk. Heel spannend hoor een halfbloedje..Ze zeggen dat het dan hele mooie kindjes worden...
Groetjes Marloes

AAN Nathalie
Hoi, ik woon in Rozenburg, mijn vader woont toevallig in Rijswijk. Heel spannend hoor een halfbloedje..Ze zeggen dat het dan hele mooie kindjes worden...
Groetjes Marloes

Terug
Bovenaan