Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha, dat valt wel mee hoor, 28 Vorig jaar getrouwd. Toen nog niet bezig met kinderen. Vorig jaar een schattig nichtje gekregen en mn hubbie heeft al 10 neefjes en nichtjes, hij is de jongste in een grote familie dus opeens begon het bij ons ook te kriebelen. In januari of zo. Dus in maart gestopt met de pil.
nou dat is toch ook super jong
ik ben zelf 22 bijna 3 jaar geleden getrouwd en een maand er na hadden we al de kriebels en 2 maanden later was het raak en nu heeft onze kleine een baby zusje besteld dus gaan we er voor. ze ziet die babys op de creche en die wil ze zo meenemen. en verder rond ik volgede maand mijn studie bouwkunde af en dan werk zoeken en natuurlijk hopen dat we zwanger raken
Wat lief dat ze dat zo zegt. Vind het wel knap dat je studeert en moeder bent.
Neem aan dat je ook thuis moet studeren of niet? En dan straks met een tweede erbij. Hoeveel zou je dan gaan werken?
ja het is best zwaar maar ook super gezellig
want ze neemt echt super veel van me over op het gebied van lezen
tekenen dus ik ze haar daar mee aan het werk als ik ook moet werken aan mijn schoolwerk. en ik wil 3 dagen en man gaat ook 3 dagen en dan 1 dag creche. dat is waar we naar doelen het is ook heel belangrijk dat de vader een band krijgd met de kinderen.
Ja dat is zeker belangrijk. Als het bij ons zover is dan ga ik wel minder. Werk nu fultime maar dat wordt dan als het aan mij zou liggen ook 3 dagen. Daarbij werken wij ook op zaterdag en hebben we koopavonden dus dat scheelt. Maar laat het maar eerst zover zijn toch? Daar gaan we met z'n allen voor. Leuk he dat je dingen in haar ziet van jezelf. Ik heb dus vorig jaar een nichtje gekregen ( kindje van mn broer ) en ik zie zelfs dingen van mij in haar. Nou lijken mn broer en ik ook weer veel op elkaar dus dat scheelt haha.
Zeg ik ga zo mn bedje opzoeken hoop niet dat je het erg vind. Ik spreek je snel weer. Vond het wel gezellig zo. Slaap lekker en dat we maar gauw zwanger zijn.