Hallo... Is hier nog iemand? (echo... echo..)

Hoi dames,

Spiekt er toevallig nog af en toe iemand op dit forum? Ik zit meer op het peuter/kleuter forum van mijn 1e zw.schap. Maar goed, nog 3,5 week te gaan en dan zit ik op de 40 weken. Hopelijk gaat alles goed met iedereen, deze zwangerschap gaat mij een stuk makkelijker af dan de eerste dus ik hou het nog wel even vol!

 
Het is echt stil hier. Zal wel komen door de facebookpagina. Daar wordt flink wat verteld. Hier ook op 40 weken over 3,5 week. Spanning begint te stijgen. Nog eventjes en dan zijn de kleintjes er.
 
Ja, inderdaad erg stil. Ik kijk ook nog maar heel af en toe omdat er eigenlijk nooit iets nieuws word geschreven. Dus leuk dat er toch nog meiden zijn.
Nou, Blossom hier is het andersom. Deze is echt heel heftig terwijl het bij mijn eerste echt super makkelijk ging. Ik ben uitgerekend op de 26 ste. Weten jullie of er al kindjes zijn geboren?
 
Hallo meiden,

Ik kijk ook maar heel soms op het forum omdat de meeste dames toch op facebook zitten. Ik heb mij daar destijds niet voor aangemeld. Ik ben aankomende maandag uitgerekend dus zit in de wachtmodus. Van mij mag het nu wel gebeuren hoor, best een pittige zwangerschap geweest. Ik heb al regelmatig in de nacht voorweeën gehad en de laatste dagen heb ik veel last van de bekken. Kom maar op dus! Ik heb geen idee of er al baby's geboren zijn.
 
Terug
Bovenaan