Hallo lieve meiden........

A

Anoniem

Guest
Nou, aanstaande maandag mijn NOD, ik heb sensitesten dipsticks gekocht en dacht ach laat ik er één proberen...............

NEGATIEF NATUURLIJK!!!!

Wat ben ik een stakker zeg, had me nog zo voorgenomen om NIET meer te testen vóór mijn NOD grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Gisteren babyboom gezien en zit vol vooroordelen over dat meisje wat nog op de havo zit grrrrrrrrr. Midden in een verbouwing, zal waarschijnlijk nooit werkervaring opdoen of financieel wat opbouwen...kan ik echt niet uitstaan!

Ik wilde ook zo graag een POSITIEVE test in handen hebben, net als bij de eerste keer in Oktober.

Daar komt bij dat mijn collega haar tweede kindje bijna krijgt, we gingen gelijk op alleen mijn kindje had geen hartactie en zou dus niet meer in juli geboren worden!!!!!!!!

Waarom de één 2 en de ander niks? Waarom een ongewenste wel en een gewenste niet?
Waardeloos gewoon!

Ik geloof heus wel dat ik OOIT mama wordt,
Ik weet heus wel dat het geweldig is dat ik in ieder geval weet dat ik zwanger KAN worden maar:

Verdorie....................!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxies Jessica

En een dikke knuffel van mij!!
Ik duim voor een positieve test maandag voor je! Nog een paar daagjes geduld....
Liefs Chantal

Maar ik bedenk me net...er is toch nog een kans op maandag positieve test? Ik heb maandag ook m'n nod.
Heb je vroegtesten gebruik misschien? Die zijn toch niet echt betrouwbaar?
Heb je klachten?

Dikke knuffel!! En over dat 19-jarige meisje... denk maar zo, jij hebt het vast beter voor elkaar dan zij!

Liefs Daisy

Ach meissie! 't komt allemaal goed! Het is zeker niet leuk als er in je omgeving mensen zijn die 'zomaar' zwanger zijn. Ikzelf vind het zelfs kwetsend.. het doet zeer dat het bij ons (nog) niet lukt.

Je moet er de goeie moed inhouden!! Dan heb je hopelijk snel een klein wondertje in je armen!!

Terug
Bovenaan