Hallo lieve meiden........

Heey meid,

Wat kun je je dan even klote voelen!! Heb zelf ook getest voor nod, is idd niet aan te daren. Meestal is het negatief en word je er alleen maar depri van. Maar er is nog hoop dat je maandag positief test!! Niet bij de pakken neer gaan zitten hoor meis, misschien ben je wel zwanger op dit moment!!!

Een hele dikke knuffel ciomama

Ik snap je helemaal vooral als die jonge meisjes in een keer zwanger zijn, en andere die al een tijd bezig zijn en gezond leven en alles voor elkaar hebben zo lang op moeten wachten.

Hopelijk ben je snel zwanger en mag je lekker genieten van je kindje.
Blijf een beetje positief denken he!

LIefs Kim

Hoi heel veel sterkte. Vind het zelf ook moeilijk als ik bij andere mensen zie dat het allemaal zo makkelijk gaat.
Ook vind ik klagende mensen ook zo moeilijk. OUders met kinderen kunnen zo klagen en ik denk dan, dat wil ik ook haha.

Nou heel veel sterkte.

PS ik had een vroege test gedaan. Die 5 dagen voor je NOD gedaan kon worden en dat beviel mij erg goed!! Was meteen zwanger. Ik weet dat je dan nog ongesteld kan worden, maar vond deze bevestiging ook wel fijn. Maar jij moet je er fijn bij voelen, ik voel mij prettig bij een vroege test en neem het voor lief dat ik ongesteld kan worden. Maar dat kan bij jouw weer anders zijn

Succes yvonne

Terug
Bovenaan