Hallo meiden

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben Antoinet, 27 jaar en alweer 3 jaar gestopt met de pil...
Ik lees al een dik jaar met jullie mee...en heb  vorig jaar af en toe gereageerd op
sommige onderwerpen..maar wilde wat afstand nemen van het "zwanger worden"
Maarrr dat lukt toch niet..want iedereen in de omgeving is zwanger natuurlijk!! En het gevoel blijft ook...
Dus ik dacht..ik stel me opnieuw voor!

Nou meiden veel suc6 met alles

Liefs Antoinet

Hoi, Antoinet

Ik ben pas begonnen met dit forum. Ik vind het heel leuk om eens te lezen wat andere meiden die graag zwanger willen worden te vertellen hebben. Wij zijn ook al een tijdje bezig met zwanger worden en je raadt het al: bij ons wil het ook niet zo vlotten. Vijf maanden geleden een mk gehad na zes weken en sindsdien is het ons nog niet gelukt. Nu is het ook weer afwachten...Maar meedoen aan dit forum is echt hartstikke leuk! (ik moet op gaan letten dat het niet verslavend wordt, hi,hi,hi) Mijn man zit in de horeca, dus ik zit 's-avonds vaak alleen. Met dit warme weer komt er zowiezo niet veel uit mijn handen, dus wat doe ik dan? Juist, naar www.jongegezinnen.nl! Weet je wat leuk is om te lezen? De bakerpraatjes op de site van www.babybrabbel.nl. Je ligt echt in een deuk!

Ik hoop dat het jullie binnenkort gaat lukken om zwanger te worden. Wij zijn weliswaar nog niet zo lang bezig (negen maanden nu) maar ik weet wel wat het is om iedere keer toch weer teleurgesteld te worden. Dus ik zal voor je duimen!

Groetjes, Linda

Ow nog vergeten...
Ik heb een cyclus van 28 dagen(toevallig afgelopen cyclus 26 dgn) en mijn
NOD is op 7 augustus(28 gerekent) dus net mijn ei gehad en flink geklust...dus ben benieuwt...misschien helpt die hitte een beetje!! haha

Hoi Linda

bedankt voor je snelle reactie!
Oww balen van je MK...maar de natuur regelt het dan zo...hoe voel je je daaronder??
ik heb 't gevoel dat ik misschien ook wel eens een vroege afvloeiing heb gehad..ben een keer een week te laat ongi geworden en toen  vrij erg...maar ik test niet zo snel...in mijn hele nog maar 2 gedaan...dus ik weet 't niet zeker!!!

Bijna elke dag kijk ik ff op het forum..dus een beetje verslavend is het wel..haha..
Wanneer is jouw NOD???

En ik duim ook voor jouw hoor!!!

Groetjes Antoinet

Ik ben daar best jaloers op! Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil altijd een cyclus van rond de 33 dagen gehad met uitschieters van 40 dagen! Nu ook weer! Ik zit nu alweer op dag 36, niet ongi, negatieve test. Nu vertelde een collega aan mij dat ze in eerste instantie een test had gedaan en die was negatief. Twee weken daarna deed ze nogmaals een test en die was toen overduidelijk positief! Je lijf kan je af en toe goed voor de gek houden.

Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik ongi moet worden en mijn temp is 's-morgens nog steeds hoog, dus ik wacht het nog maar even af. Als ik volgende week nog niet ongi ben, dan nog maar een keertje een test halen. Volgende week maandag zit ik op 42 dagen, dus dan kijken we nog maar een keertje...Hopelijk is het deze keer raak!

Ik kan er gelukkig heel goed over praten, maar dat was een paar maanden geleden wel anders...Weet je wat het is (je zult dit ongetwijfeld herkennen) Als je eenmaal zwanger wilt worden en het lukt niet meteen, dan zie je overal om je heen zwangere vrouwen! Of moeders enz....Daar had ik vlak na mijn mk heel veel moeite mee. Toen er in mijn vriendengroep ook nog eens drie zwanger raakten, had ik het echt even helemaal gehad. Maar we zijn nu een maandje of vijf verder en ik kan er nu steeds beter mee omgaan. Ze zeggen dat het slijt en dat is ook wel zo. Maar af en toe heb ik toch nog even een dipje, dat blijf je toch houden.

quote: lin76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2006 21:48:37'));

Ik ben daar best jaloers op! Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil altijd een cyclus van rond de 33 dagen gehad met uitschieters van 40 dagen! Nu ook weer! Ik zit nu alweer op dag 36, niet ongi, negatieve test. Nu vertelde een collega aan mij dat ze in eerste instantie een test had gedaan en die was negatief. Twee weken daarna deed ze nogmaals een test en die was toen overduidelijk positief! Je lijf kan je af en toe goed voor de gek houden.

Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik ongi moet worden en mijn temp is 's-morgens nog steeds hoog, dus ik wacht het nog maar even af. Als ik volgende week nog niet ongi ben, dan nog maar een keertje een test halen. Volgende week maandag zit ik op 42 dagen, dus dan kijken we nog maar een keertje...Hopelijk is het deze keer raak!

Ja das wel lang hè...33 tot 40 dgn...
ik heb het ook vrij vaak gehoord,dat de test bij sommige vrouwen wat later positief uit slaat..het ligt er maar net aan wanneer je je eisprong hebt gehad...en dat is bij sommige vrouwen ook heel vroeg of laat in de cylcus...dus dan heb je als je een late eisprong hebt ook nog nie zoveel Hcg in je urine...

Temperatuur je de hele cyclus?? Ik de laaste maanden alleen de laatste dagen voor m'n NOD..kijken of ie hoog blijft...zoniet word ik ongi die dag...

Nou...we blijven duimen!

Groetjes

Zo doe ik het momenteel ook! Ik temp zowiezo niet als ik ongi ben, meestal begin ik pas een paar weken later. Door die lange cyclus weet ik dat ik de eerste twee weken echt niet hoef te tempen, want dat heeft geen enkele zin. Ik heb mijn eisprong meestal pas in week drie of vier!

Ik hoop dat we binnenkort alletwee goed nieuws hebben!    Ik zal voor je duimen!

groetjes, Linda

Terug
Bovenaan