Hallo meiden

quote: lin76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2006 21:51:54'));

Ik kan er gelukkig heel goed over praten, maar dat was een paar maanden geleden wel anders...Weet je wat het is (je zult dit ongetwijfeld herkennen) Als je eenmaal zwanger wilt worden en het lukt niet meteen, dan zie je overal om je heen zwangere vrouwen! Of moeders enz....Daar had ik vlak na mijn mk heel veel moeite mee. Toen er in mijn vriendengroep ook nog eens drie zwanger raakten, had ik het echt even helemaal gehad. Maar we zijn nu een maandje of vijf verder en ik kan er nu steeds beter mee omgaan. Ze zeggen dat het slijt en dat is ook wel zo. Maar af en toe heb ik toch nog even een dipje, dat blijf je toch houden.

Gelukkig dat je er iig over kunt praten..dat is wel fijn!!
En het is een vreselijk naar gevoel als er iemand in je nabije omgeving komt vertellen dat ze zwanger zijn...en binnen 3maanden...naar omdat je eigenlijk superblij bent voor die gene,maar ook weer verdrietig want wij willen ook best graag!! Zo'n dubbel gevoel..

ik heb laatst bij de dokter wel wat verteld(was er voor iets anders)  en ik mocht langskomen met mijn vriend voor een zaadonderzoek...maar de uitslag lijkt me super eng! Maarja eerst 7 aug. eventjes afwachten...je weet maar nooit!!!

quote: lin76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2006 22:04:34'));

Zo doe ik het momenteel ook! Ik temp zowiezo niet als ik ongi ben, meestal begin ik pas een paar weken later. Door die lange cyclus weet ik dat ik de eerste twee weken echt niet hoef te tempen, want dat heeft geen enkele zin. Ik heb mijn eisprong meestal pas in week drie of vier!

Ik hoop dat we binnenkort alletwee goed nieuws hebben!    Ik zal voor je duimen!

groetjes, Linda

En heb je je eisprong deze cyclus kunnen ontdekken???

En ik hoop ook dat we "toevallig"allebij goed nieuws hebben!!!
En natuurlijk ook alle andere meiden veel geluk!!!

Nou, ik was er heilig van overtuigd dat ik mijn eisprong dinsdag 12 juli had! Da's he enige voordeel dat ik heb met mijn cyclus: ik voel mijn eisprong. Ik heb dan echt een soort van buikpijn aan een kant van mijn buik en dat wisselt dus per maand: de ene keer links, de andere keer rechts. Maar deze maand klopt de pijn niet met mijn temp. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik na mijn eisprong op woensdag en donderdag mijn temp nog bij heb gehouden, maar omdat ie zo aan het schommelen was, heb ik de moed maar opgegeven en besloten om af te wachten....

Ik heb wel last van mijn borsten: die zijn opgezwollen en voelen pijnlijk aan. Nou heb ik al een aardig bos hout voor de deur, maar nu zijn ze dus nog groter! Maar dat wil nog niks zeggen, want sinds mijn mk heb ik daar iedere maand last van. Het is nu alleen wel wat pijnlijker, maar ik zal pas blij zijn als ik die twee felbegeerde streepjes te zien krijg. Dus we wachten nog maar even af....Hopelijk heb ik volgende week maandag goed nieuws!

Terug
Bovenaan