Hallo meiden

Pompom,

ik bedacht mij nog een tip voor je.
Als het niet lukt om je vriend eerder klaar te krijgen voor een zwangerschap, is het misschien raadzaam met hem te onderhandelen over wat er tegenover het wachten staat. Acheraf was dat voor mij misschien goed geweest.
Je wacht nu al een jaar, en hebt nog een jaar wachten in het vooruitzicht. Je zit nu al hier op het forum. Over een jaar ben jij misschien wel net zo op als ik. Dan is het fijn om op een afspraak terug te kunnen vallen. Bijvoorbeeld, je zou met je vriend kunnen afspreken dat je dan misschien pas volgend jaar begint, maar dat je dan wel een maand extra thuis mag blijven om bij de baby te zijn. Of misschien mag je een kind extra. (Mijn vriend wil bijv. maar 2 kinderen, ik wil het liefst een zo groot mogelijk gezin.)
Er moet iets zijn wat je relatie in balans houdt. Jij offert nu, en dat is niet overdreven. Wat voor beloning staat daar tegenover? Of wat voor offer wil je vriend leveren?

Groetjes,
File

Hé file,
Las ik dat nou goed? Heb je contact gehad met een andere man en erover nagedacht met je huidige vriend te kappen, omdat je dacht dat hij misschien wel eerder aan kinderen wil beginnen dan je huidige vriend? Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel je niet, maar vraag me af of ik het goed heb geinterpreteerd????
Als ik het verkeerd heb dan spijt het me, wil je hier echt niet mee kwetsen, hoor.
X

he meiden ik herken jullie verhalen en gevoelens direct ik heb zelf gelukkig maar 6 maanden hoeven te wachten nou eigenlijk 5 dus ik mag niet klagen.
mijn man had op een gegeven moment door dat ik emotioneel alleen daar mee bezig was als ik een pasgeborene op straat zzag in de kinderwagen liep ik er met een boog omheen. tot op eeen dag storte ik helemaal in en dat was voor hem eigenlijk de druppel zo van ze wil het echt echt echt en toen na 2 maanden zei hij gooi die pil maar weg. dus in verhouding met jullie heb ik nog geluk dat ik niet heel lang heb hoeven wachten.

das niet leuk vrouwlijke hormonen nemen je hele geest en lichaam over kan je niks aan doen hoor ik wens jullie veel succes met jullie mannetjes.

Ik heb gisteren nog een goed gesprek gehad met mn vriend.

We hebben samen besloten dat ik in februari mag stoppen met de pil.
Vervolgens nog 2 maanden met condoom, om de hormonen van de pil uit mn lichaam te laten en zodat ik met foliumzuur kan beginnen.
Daarnaast gaan we dan ook beiden stoppen met roken.

Dus vanaf april gaan we beginnen

Op deze manier hebben we allebei wat water bij de wijn gedaan!

Ik ben zo blij met deze oplossing!
Het is echt een hele opluchting.. Ik kan haast niet wachten!

Heel erg bedankt voor jullie begrip en ideeen!

Hé Pompom,
ik ben zo blij voor je! Fijn dat je het zo goed hebt kunnen bespreken met je vriend, en dat hij bereid is water bij de wijn te doen. Proficiat!
Groetjes,
File

Terug
Bovenaan