Hallo moeders in spé, hoe gaat het nu?

Hey hallo allemaal,

Tot zes weken geleden behoorde ik, net als jullie, tot dit forum. Helaas is het bij mij niet goed afgelopen en ik ben nu 5 weken geleden gecurrateerd. Veel onzekerheden en fijne verhalen met jullie gedeelt en ik ben echt benieuwd hoe het met jullie gaat!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica

Hi Jessica,

Wat lief dat je aan ons denkt! Hier alles goed, vandaag 17 weken. Vermoeidheid voorbij en energie voor 10 (tenminste dat denk ik vooral, maar aan het einde van de dag blijkt toch dat die kleine uk een groot deel opeist en ik in ene van 100 naar 0 ga :)).
Hoe voel jij je? Heb je een begin kunnen maken met verwerken? Veel blijven praten hoor! Je bent hier op het forum altijd welkom!

liefs Lady B

Hey micro!

idd lief dat je aan ons denkt! maar hoe gaat het met jou? Kun je het een plaatsje geven?

Met mij gaat het op het moment wat minder... mijn bekken staan scheef (gister gehoord) en mag nu voorlopig niet meer werken... maar ach, ik blijf gewoon denken: we krijgen er ies heel moois voor terug :) (en dat maakt dan een hoop goed!)

Ik hoop voor jou (jullie) dat er binnenkort ook weer een positieve test is!

Liefs,

Hoi Jessica,

Idd heel lief dat je aan ons denkt en wat goed dat je hier terug komt.
Gaat het met je, kan je het een plekje geven? Wat Lady B ook zegt blijven praten hé!
Hier ook redelijk oke, 17 weken en een dag nu, veel last van bekkeninstabiliteit, hihi maar zeker nog geen energie voor 10..;)

Meis, heel veel sterkte!!!

Dikke knuf

hey Jessica,

leuk dat je nog even komt kletsen, hoe is het nu met jou??
met mij gaat het prima, morgen 16 week!!! en dat na 2 miskramen, dus houdt moed!!
sterkte met de verwerking.

liefs, Karin

Hey meiden,

Goh, al bijna op de helft! Eerst heb ik dit forum onweken maar nu kan ik zelfs alweer intresse tonen in jullie zwangere vrouwen! Ik zie de toekomst zonnig in! Blijf mijn momenten houden maar we gaan door! Ik ben weer een stuk vrolijker en kan weer lachen! Ik ben blij dat het met jullie goed gaat! Ik denk dat het ook scheelt dat ik vrijwel meteen zwanger was.....

Wat vervelend die bekkenproblemen! Ik hoop dat jullie op die dingen na een hele fijne zwangerschap hebben!

Hebben jullie het kleintje al gevoeld?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me

Hey meis,

Inderdaad heel fijn om te lezen dat het beter met je gaat. Fijn dat je ook snel zwanger was, geeft weer moed he!!

Kleintje nog niet gevoeld, mijn meisje is ook nog enorm klein..hihi komt hopelijk snel!!

XXX

Terug
Bovenaan