Hallo moeders in spé, hoe gaat het nu?

Hoi Jessica,

Ik weet niet of je me nog kent, ik had ook wel gepost bij zwanger worden na miskraam. Positief dat je hier om het hoekje komt!

Meis wat vond ik het naar allemaal en o zo herkenbaar, bah! Ik heb zelf 2 miskramen gehad, de eerste fietste ik zo doorheen, maar de 2de was heavy en een heel verhaal.

Nu gaat het goed, maar ik had wel heel veel moeite om daarop te kunnen vertrouwen en te genieten. Beetje bij beetje groeit dit gevoel.

Mijn duimen draaien voor jou!!!

Liefs grote broer

Heey micro,

Wat stoer en knap van je dat je hier effe komt neuzen, en ook onwijs lief.

Hier alles goed gister even paniek met steken en alles maar bleek een flinke infectie te zijn, kruimel alles goed weer effe op de echo gezien was erg leuk.

Wanneer mogen jullie weer klussen of wil je daar nog niet aan denken.

fijn te horen dat het zo goed met je gaat.

Hey Jes

Tja hoe is het met jouw? Stoer dat je even komt kijken en lief dat je aan ons denkt. Heb je weer wat rust? Hoe voelt je lijf? Zijn jullie al weer druk aan het "oefenen" :)

Ik ben bijna 15 wkn en tja ik merk eigenlijk niet zoveel. Niet misselijk... niet moe... tja.
Heerlijk maar soms ook raar. Want ja shoppen naar kleding en kinderkamers dat hormoon staat ook nog niet aan.

Begin nu wel wat moei-er te worden en heel af en toe kan ik als iemand me goed in de weg zit uitschieten maar ja die temparament had ik al.

liefs Renaat

Terug
Bovenaan