hallo wie van jullie is ook uitgerekend in juli 2007!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik ben een moeder van een dochter van bijna twee en nu 5 weken zwanger van de tweede. ik ben 15 juli 2007 uitgerekend en zou het erg leuk vinden om allerlei kwaaltjes, nieuwtjes en dergelijke te bespreken met ook "juli" moeders.

groetjes van de moeder van merel

Hi Merel,

Ik heb ook al een dochter van 11 maanden en ben nu bijna 7 weken in verwachting. Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap tot nu toe heel anders ervaar.Mijn klachten lijken anders dan bij de eerste zwangerschap.

Maar, we zijn heel erg blij dat er nog een kleintje op komst is.

Veel sucses,
nous

Kom een keer kijken op www.oudersforum.nl Daar zijn al verschillende juli mama's, maar hier op dit forum ergens aan de linkerkant is ook een link naar juli mama's.
Gr Wenneke

hoi ik ben begin juli uitgerekent van mijn tweede.ik weet nog niet presies de datum.mijn zoontje is nu 11 maanden

Hallo meiden,

vanmiddag een test gedaan en ik ben zwanger van  ons eerste kindje!!!!
Bij babybrabbel uitgerekend dat ons baby'tje op 21 juli ongeveer zal komen!!!
HEEEEl pril allemaal nog!! Maar super leuk!!!

Groetjes Antoinet

Hee meiden,

Ik ben 16 juli uitgerekend en ben zwanger van ons eerste kind na ivf. Het is mijn 2e zwangerschap want de eerste keer kreeg ik een miskraam maar deze keer voelt het veel beter dus hoop ik in juli ook een kindje in mijn armen te houden.

lfs ing

hai meiden

ben nu na miskraam bij 11 weken weer zwanger ik ben nu 6 weken   en 3 dagen. ik ben 5 juli uitgerekend.
fijne zwangerschap allemaal!!

groetjes angela

hoi meiden,

ook ik hoop in juli 2007 moeder te worden. De uitgerekende datum is 19 juli, dus het is nu nog echt heeel pril. Ik ben ook wel een beetje voorzichtig omdat ik eerder een miskraam gehad heb, maar toch al wel heel blij en voel me ook echt zwanger .

Het lijkt me leuk om inderdaad hier info uit te wisselen en onze vragen en onzekerheden te delen.

Groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan