hallo wie van jullie is ook uitgerekend in juli 2007!!!

hoi hoi dames...

ook ik ben zwanger van mijn eerste kindje.. ik ben nu 5w en 4d en ben 11 juli uitgerekend.. ik voel me heel onzeker en ben best vaak bang voor een miskraam.. en waarom, dat weet ik niet! en tuurlijk geniet ik er ook wel van hoor, maar zal zeker blij zijn als ik de eerste 12 weken door ben!!

welkom hier juli moeders... op naar de 12!!!

groetjes...

Hoi!

Ik ben ook een van de gelukkige juli moeders in spe !!
Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen zwanger en de uitgerekende datum zou volgens mijn huisarts 13 juli zijn..
Het is onze eerste en ik vind alles heeeeel erg spannend en het duurt me allemaal te lang...
Ik ben een beetje moe en heb wat opgezette borsten maar heb verder (nog)geen klachten.

Heeel veel succes met zwanger zijn!!
Liefs,Swinnie

hoi hoi,
Proficiat allemaal met jullie kleine wereld wonder in jullie buik.

Ik ben 7 juli uitgerekend van ons tweede kindje. Heb  een dochter van nu 1 jaar en ben nu 7 weken zwanger. (met hulp van de gynocoloog)

Ook bij mij is het heel anders als bij mijn eerste zwangerschap. Ben helemaal niet moe en ook niet misselijk. Voel me echt goed. Bij mijn dochter was ik al met 5 weken moe en misselijk. Zo zie je maar weer dat inderdaad iedere zwangerschap anders is.

Heb ook niet zo'n vreet buien als bij de eerste toen at ik me al met 5 weken helemaal rond ondanks de misselijkheid :) en dat had ik geweten was 25 kilo aangekomen hahaha

Ben overigens wel weer gestopt met roken. Zijn er meerdere die ook gestopt zijn?

gr sanneke

Hallo meiden,

ik ben 18 juli uitgerekend, dus het is allemaal nog heel pril! Maar het voelt goed. Dit wordt ons 2e kindje, onze dochter is bijna 2,5 jaar. Voordat ik van onze dochter in verwachting was heb ik een miskraam gehad bij 6 weken, dat was heel verdrietig, dus ook nu ben ik wel even voorzichtig, maar wel super blij natuurlijk!!

Iedereen GEFELICITEERD en geniet er van!!!

dikke kus van mij

Hoi Sanneke,

Ik ben eigenlijk ook zo goed als gestopt met roken. Savonds heb ik het alleen erg moeilijk en dan wil ik er nog wel 1 pakken, maar de hele dag door roken doe ik zeker niet meer, max. 1 per dag! Vind het zeker wel knap van mezelf, rookte bijna elke dag wel een pakkie leeg.. En, rookte jij veel?

Groetjes...

hallo allemaal,

Ik ben 23 jaar en ben nu 6 weekjes van mijn eertse zwanger!! Eindelijk na 2 jaar wachten! Ik ben 15 juli uitgerekend. Ik voel me vrij goed, wat moe afentoe en een beetje zeurderig gevoel onderin me buik.

Iedereen veel succes!!

groetjes simone

hallo allemaal,ik heb al een dochtertje van 3 en ben nu 8 weken zwanger.hiervoor heb ik en vroege miskraam gehad met ong 5 a 6 weken.ben nou wel wat angstiger hoor.maar ik voel me echt super zwanger heb zelfs al pilletjes moeten krijgen tegen de misselijkheid.groetjes

hoi ,

volgens mij kunnen we allemaal beter naar het JULI forum
anders krijg je hier ook weer van die groepjes !!!!

hopelijk spreken we elkaar daar weer

daar is ook een lijst waar je je eigen op kunt zetten bij de uitgerekende datum

groetjes moekje

Terug
Bovenaan