Hallo. Zijn er nog meer 35-jarigen?

Hoi meiden van de seniorenclub, hahahaha

Bedankt voor jullie reacties............. ben dus niet de enige.........had  ik eigenlijk ook niet verwacht, maar ik hoorde (las) er zo weinig over. Vandaar mijn vraagje.

Chilli; bedankt voor je duidelijke verhaal. Weer iets geleerd! Zover zijn wij nu echter nog niet. We zijn n.l. pas in ronde 3, dus net pas gestart.
Maar ik ben uiteraard wel geïnteresseerd in dat soort zaken. Je weet maar nooit.

Enne..... (naam even kwijt)...........kan ook niet meer terugkijken........ een vriendin van mij is onlangs bevallen van de tweede. Ze was 43, bijna 44 zelfs. En alles verliep prima en voorspoedig. Het is een kerngezonde baby. Dus het kan allemaal.

Nou, we duimen maar weer door..............mijn NOD is rond 5 april.
Ben de tel even kwijt.
Vorige maand voelde ik van alles in mijn lijf. Allerlei piepkleine kwaaltjes en supermoe. Deze keer voel ik "nul komma nul", dus wat dat weer te betekenen heeft??? Ben wel al een paar dagen superverkouden, wellicht heeft dat er iets mee te maken???

We zien het wel weer.

Groetjes,

SUUS

Ik ben nu 37 en 16 weken zwanger van de vierde, mijn oudste dochter is
14, ik maak me helemaal niet druk over mijn leeftijd, ik voel me goed,
eigenlijk net zo goed als toen ik 22 was, en met de huidige medische
wetenschap kan een hoop narigheid voorkomen worden.

Hallo meiden,

Hier nog een "oudje". Ik ben 37 jaar, en nu een jaar bezig om zwager te worden.
Het schijnt moeilijker te gaan als je ouder bent.
Ik las ergens dat 12% van de moeders doe zijn bevallen in 2004 35+ was.
Dus we hoeven ons niet bezwaard te voelen.
Mijn buurvrouw was 42 toen zij haar eerste kreeg, en dat is helemaal goed gegaan.
Groetjes Zoey

hoi meiden,

Ik ben dan wel niet bezig voor een eerste, maar hoor wel bij deze seniorenclub.

ik ben 36 en bezig voor nr.8.

Het is per vrouw verschillend of ze snel zwanger raakt ja of nee.

Het wil niet altijd zeggen als je ouder bent dat het zwanger raken dan
minder snel gaat hoor. Veel succes allemaal met zwanger worden.

liefs Hester.

Hoi suus

Er zijn genoeg vrouwen hoor van 30 en ouder die aan hun eerste kindje beginnen .
Ik zelf ben ook ruim 30 en voor ons eerste kindje bezig .
En in holland zijn er meer vrouwen van 30 en ouder dan jonger hoor .
Suc6 met alles  
gr ing

Hallo allemaal,

Ik ben blij te merken dat ik dan weer een jonkie van de senioren ben met mijn 32 lentes.  Ik begon me ook al bijna een halve bejaarde te voelen tussen al die  25-jarigen maar dat blijkt enorm mee te vallen.

Wij gaan voor ons eerste kindje, dus als ik de statistieken hoor doen we het heel leuk gemiddeld voor Nederland. De vorige poging is na 10 weken geeindigd in een mk. Dat is nu een paar maanden geleden. We weten dus dat het zwanger worden moet kunnen lukken. Sinds deze maand doen we voorzichtig weer een eerste poging. Spannend hoor! Succes allemaal.

Groetjes, Em

hallo
ik ben 34 en wij zitten in ronde 4 voor de vierde.
Ik was 10 jaar geleden exact rond deze tijd zwanger van mijn oudste dochter.Als ik nu zwanger blijk te zijn baval ik misschien wel op dezelfde dag en ben ik 10 jaar moeder.

Destijds waren alle meiden op de zwangerschapsgym 30+ en vond ik ze stokoud en zij mij veel te jong haha.
Ik denk dat het een pre is als je wat ouder bent qua opvoeden omdat je er dan toch rijper voor bent en wat rustiger.Maar ja dat zijn gemiddelde natuurlijk ,iedereen is anders.

Ik ben er nu ook bewuster mee bezig dan ooit dus ja ,misschien begin ik wel al bejaard te worden ().

Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het verhaal las van Chili,omdat ik van de week al haar nieuwere berichtje had gelezen dat ze zwanger is.Fantastisch he?
Ik ben hartstikke blij voor haar!

Ik hoop dat alle dames op leeftijd snel zwanger mogen zijn.
Dan kunnen we een oudemoedersforum oprichten.Nee hoor ,ik zie op de school van mijn kinderen zat oudere moeders dan ik met baby's dus dat zal wel los lopen.......

doei he

Ik ben ook 35. Ik zit nu in de 2e ronde, heb volgende week mijn NOD. En dat is ook nog eens de dag waarop ik ga trouwen!
Mijn vriend heeft al een zoontje, voor mij zal dit de eerste zijn.
Als kind zag ik het al helemaal voor me, op mijn 18e zou ik een vriendje krijgen, op mijn 21e trouwen en dan zo rond mijn 23e zou ik mijn eerste kindje krijgen.
Maar ja, ik kwam mijn vriend pas in 2003 tegen.
Ik vond het verhaal van het biologische klokje altijd wat overdreven maar eerlijk is eerlijk, ik weet nu toch wel een beetje hoe het getik klinkt. Maar nu we besloten hebben er voor te gaan, hoor ik het eigenlijk niet meer want ik weet dat 35 nog lang niet te oud is.
En achteraf gezien is het goed voor mijn persoonlijke ontwikkeling dat ik niet veel eerder moeder was.

Nu maar hopen dat we snel allemaal kunnen vertellen hoe het is om op deze leeftijd zwanger te zijn

Maisie

Terug
Bovenaan