Hallo...zijn er nog meer mensen met ervaringen van de mirena spiraal?????

hallo allemaal
even het volgende
3 juni 2008 en ik bevallen van onze prachtige zoon!!!
een poosje geleden heb ik besloten om de mirena spiraal te laten plaatsen...dit ivm altijd hevige buikpijn als ik ongesteld was (slikte eerst gewoon de pil)
maar nu heb ik sinds dat ik de spiraal heb...dat ik me niet gelukkig voel
heb ontzettend veel last van stemmings wiselingen...kan soms ineens van heel vrolijk ineens heel verdrietig worden bijvoorbeeld..
ik ben gauw moe...veel last van hoofdpijn...(wat ik hiervoor nooit had)

is er iemand die hier ook ervaring mee heeft?ik zit er in ieder geval sterk aan te denken om die spiraal er uit te laten halen..
ben het zat om van die stemmingswisselingen te hebben...ben het nog meer zat dat ik me verdrietig voel...
ik wil gewoon weer mezelf terug zeg maar...zoals ik was

heel graag jullie reacties

Liefs mama van Milan
 
Hoi mama van Milan,

Heel vreemd dit: ik wilde morgen jou vraag stellen!

Ik ben 5 april 2008 bevallen van onze prachtige dochter Isabelle.
Ik had voor de zwangerschap een Mirena en dit beviel zo goed (geen PMS, nauwelijks bloedingen), dat ik  in juli vorig jaar ook weer een Mirena heb laten plaatsen.

Nu heb ik sinds eind december-begin januari ook steeds dat ik mij soms plotseling zonder reden verdrietig voel of ineens kribbig ben terwijl ik vlak daarvoor bijvoorbeeld erg veel plezier had.

Ook ik zat er dus over na te denken om hem te laten verwijderen, ik heb echter zulke slechte ervaringen met de pil (toch nog heftige bloedingen, onregelmatige cyclus), dat ik dat ook geen oplossing vind.

Ik heb in het verleden meegedaan aan de proef met de Nuvaring, maar ook dat was helemaal niets voor mij.
Ik twijfel er op het moment dus ook erg aan wat te doen en wilde aan de meiden vragen voor advies en ervaring.

Nou, ik kan je dus helaas geen advies geven, want ik zit in hetzelfde schuitje.

Succes en laat je wel even weten wat je beslissing is?

Liefs Monica
 
hoi mama mono

hihi das wel toevallig dan ja
maar jij hebt dus ook last van stemmingswisselingen???
pff vervelend is het he??

ik word er ook echt moedeloos van...ik wil gewoon graag vrolijk en gelukkig zijn???maar ik voel me soms ineens zo triest dat ik het niet op kan brengen vrolijk te doen...bah bah bah

zou het echt door die spiraal kunnen komen??
 
Hoi!

Ja ook hier behoorlijke stemmingswisselingen, de relatie tussen mij en mijn vriend heeft tussendoor nog wel eens op losse poten gestaan hierdoor.

Ik heb wel het idee dat het door de Mirena kan komen, ik ben zelf doktersassistente geweest  (ben sinds januari fulltime mama) en weet dat dit door je hormoonspiegel kan komen
.
Ik weet alleen niet of dit bij mij ook het geval is, want ik heb de vorige keer er totaal geen last van gehad.

Nog even een vraagje: heb jij ook dat je minder zin hebt in seks? Ik heb soms dat ik denk: oh nee, niet weer he?  Gewoon effe knuffelen of tegen elkaar aanliggen vind ik al superfijn.

Nou ja, in ieder geval goed om te weten dat we niet de enige zijn toch?

Liefs Monica
 
nou ik heb eerlijk gezegd totaal geen zin aan sex...ook zoiets waar ik erg van baal..

bah ik word ook zo onzeker van mezelf door alles....ik baal er gewoon zo van om me niet vrolijk en gelukkig te voelen he
het is niet zo dat ik me altijd down voel hoor...heb van die momenten zeg maar!!!
 
Hoi1

Grappig zo een hele tijd heen en weer schrijven terwijl je elkaar niet ziet...
Nog evne snel reageren, daarna ga ik naar benee om wat te drinken.

Ik heb gelukkig ook niet de gehele dag die wisselende stemmingen, maar ik wordt er soms ook zo moe van dat  ik denk: waarom voel ik mij zo? en dat je dan totaal geen antwoord hebt!

Nu gaat het vandaag weer goed, maar gisteravond had ik op een heel gezllig feest van mijn schoonouders een moment zo'n aanval dat ik heel verdrietig werd....
Uit het niets en waarom????

 
hoi dames,
Ik heb er ook een gehad voor m'n zwangerschappen,
Hoelang hebben jullie 'm al? De eerste 6 maanden is het "een normale bijwerking" stemmingswisselingen en zelfs depressie. Het is dus (meestal) van voorbij gaande aard. Neem contact op met je GYN zij/hij kan er meer over vertellen
Sterkte (bij mij was het na 4,5 mnd over)
 
hoi susan bedankt voor je reactie
ik heb de spiraal nou sinds augustus!!dus bijna 9 maanden...en ga me er niet beter op voelen..helaas
maar idd ik moet straks met milan langs de wijkverpleegkundige en ga haar is ff vragen..en dan inderdaad maar es contact met de huisarts opnemen...

Ik wil er in ieder geval iets aan veranderen want hier ga je echt aan onder door

Liefs Mama van Milan
 
Terug
Bovenaan