Hallo zijn jullie er nog?

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 20:15:05'));

Was trouwens wel blij dat Maarten vrij was. Hij heeft de hele dag Efraim getild en verzorgd. Ik merk echt dat mijn rug al stukken beter is.

Ja, want ik wilde je net vragen of het met je rug al iets beter gaat, en gelukkig is dat dus ook zo. Ben echt blij voor je Issie! Je hebt een gouden man!

Ik vind het ook wel weer een beetje raar dat ik niet ben uitgenodigt. Ik hoor toch bij Maarten denk ik dan...maar ja...ach...ik trek het me niet persoonlijk aan hoor.

Ja, ik heb inderdaad een gouden man. Dat realiseer ik me wel eens te weinig denk ik...

Kan me helemaal voorstellen dat je het niet leuk vind. Als het nou uit vrije wil is dat je alleen thuis bent dan voelt dat toch anders.

Ikzelf ben wel uit vrije wil alleen thuis. M'n man gaat kijken bij een recreaten sportgroep om daar eventueel mee te gaan sporten. Ik zou het voor hem heel leuk vinden als dat wat wordt dus is hij daar nu naartoe.

Dat is wel heel leuk voor hem inderdaad! Ik hoop echt voor jou en voor hem dat het wat wordt. Zou wel goed voor hem zijn denk ik?!!!

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 20:19:01'));

Ja, ik heb inderdaad een gouden man. Dat realiseer ik me wel eens te weinig denk ik...

Tsja, hier ook te weinog waardering voor mijn man. Maar ik denk dat dat komt omdat je het en gewend bent en dat je ook tegen de soms minder mooie kanten van hem aanloopt en dan vergeet je soms dat hij ook maar mens is en ook zoveel mooie kanten heeft. Maar het is wel iets om naar te streven om het mooie wel te waarderen. Geldt dus ook voor mij.

Voor mij zou een uurtje sporten in de week ook heel goed zijn.
We gingen vroeger (ahum) samen 1 x in de week zwemmen maar sinds Thomas er is zijn we maar een paar keertjes geweest.

Ja, dat is inderdaad zo... ik loop ook vaak tegen de mindere kanten van hem op.
Terwijl, als jij dan zo zegt; je hebt echt een gouden man wat betreft dat voor Efraim zorgen enzo...dan besef ik ineens hoe goed hij eigenlijk voor me is.

Terug
Bovenaan